This view is just ridiculous

Wow er alt jeg har å si om denne sinnsyke solnedgangen.. At det går an!? Både i dag og i går har himmelen farget seg knallrød like etter syv, og for en nyydelig utsikt det har gitt oss her oppe i fjerde etasje. På dager som dette kjenner jeg bare at jeg blir overfylt av takknemlighet over å bo akkurat her. Verandaen er kanskje ikke byens fineste, men den er DIGER og gir oss noen kveldsstunder som jeg tidligere bare har kunnet drømme om.

– The sunset from our apartment – 

Har dere sett? Hvilke farger er det vi ikke har her egentlig? -Og jeg som trodde solnedganger som dette bare ble utdelt sommerstid. Høsten er ikke så gal likevel <3 Jeg har tilbrakt absolutt hele søndagen innendørs med vasking, rydding og kjedelige søndags-gjøremål, så denne lille luftetimen smakte jammen godt. Nå skal Daniel og jeg spise grønnsaker med dipp til kvelds, snurre en tegnefilm og bare kose oss helt til leggetid.

Ville i grunn bare titte innom for å dele dette fine, lille bildedrysset med dere. -Jo og innse at det helt klart er på tide med en vindusvask.. Disse små verandaglassene tror jeg kanskje ikke har vært vasket noen sinne. Haha!


– Sweet dreams alle sammen –

19 kommentarer

Siste innlegg