Antrekk – 140915

God kveld alle sammen! Har dere hatt en fin lille-lørdag eller? Her har det ihvertfall vært en knalldag! Fy fader som Kristiansand by leverer om dagen. Vi er i midten av september og gradstokken går bare opp, opp, og opp for hver dag som går. 24 grader meldte de i dag, men på verandaen vår må det ha vært nærmere 27 for det har vært så hett at det ikke engang har gått an å sitte der ute. Hadde jeg hatt muligheten så skulle jeg definitivt ligget på stranda denne onsdagen, men i stedet har jeg kost meg med et eksamenskrav i anatomi og forberedelse til morgendagens praktiske timer i øvingsavdelingen. Jepp, jeg har sittet med videoopplæring i intimvask, og må si jeg ble en smuule klein av det hele. Jeg har jo hele tiden visst at dette kom til å bli en del av min normale hverdag og det er greit det, men hjelpe meg det blir nok ikke naturlig over natta..

– Skjorte fra Gina Tricot, Bukse fra Bikbko, Belte fra H&M, Pumps fra Zara –

Fikk mer lyst til å synke dypt ned i stolen da foreleser sa “tørk godt mellom forhud og penishodet”, men… krysser fingrene for at jeg gjør det i søvne om noen måneder. Heh! Beklager.. Dette blir for mye informasjon.

Trenger ikke dele alt fra studiene si! Ellers er det altså bare velstand her i heimen. -Også så hyggelig å høre at dere liker bloggens nyeste kategori! Flere fine studentvennlige oppskrifter skal bli i ukene fremover. Jeg synes jo også det er moro å eksperimentere litt og forhåpentligvis bli flinkere til å bruke mindre på mat. Budsjettet mitt er vanligvis til å skamme seg over, så her har jeg definitivt en ting og to å finne ut av selv. 


Avslutter dagen med å dele antrekket mitt med dere jeg!
En aaalt for varm habitt i 27 varmegrader..

25 kommentarer
    1. Såå kul du var i den jeansen! Stell og vask blir veldig fort helt naturlig, det var ikke mange opplæringsvaktene på sykehjemmet før jeg ikke tenkte meg om en ekstra gang før jeg satte i gang med vasken, haha. Det blir så kleint som du gjør det til selv 🙂

    2. Ettersom du har en plattform med mange lesere hver dag, hadde det jo vært veldig fint om du faktisk kunne ha opplyst samfunnet om HVORFOR det er så varmt i september måned. Det er jo egentlig ikke et godt tegn i det hele tatt, noe flesteparten glemmer ettersom de ikke tenker på annet enn sol og varme og egen velferd. Hva tenker du om det?

    3. Du kommer faktisk til å bli godt herda etterhvert, både når det gjelder intimvask og andre ting! Er ikke alltid så kjekt, men mest på grunn av at det tenkes å føles ubehagelig for pasienten. Kan ikke være så stas å måtte brette frem både det ene og det andre.. Over til noe annet… De skoene du har der er skikkelig fine! Men er de ubehagelig på mtp. at de er åpne på siden? Har en tanke om at de da glipper lett..? 😁

    4. Stine: Nei, tenk å sette noen i en så ukomfortabel situasjon.. Det er jo ikke akkurat for å være stygg, men likevel det må nok noen vask til før jeg føler den der er heltopp 🙂

      Angående skoene: Ja, de er ganske ubehagelige å gå på i lange strekninger! De var veldig gode i starten, men så utvidet de seg og ble litt for store så nå går de og glipper hele tiden. Hehe <3

    5. Hei, jeg digger deg (virkelig), men nå har jeg vurdert å slutte å lese bloggen din så jeg ber på mine knær… Slutt å skriv “si” bak enhver setning x( Beklager usakligheter, men det høres så teit ut (ja det er meg det er noe galt med, ikke deg) 😛

    6. Utrolig kule jeans! Og det med intimvask er jo en naturlig del som det ikke er noen grunn til å skamme seg over. Jeg tror riktig nok om jeg hadde dødd litt om det var jeg som skulle vaske, haha!

    7. Thea: Tusen takk! 🙂 Jeg kjøpte den for akkurat en uke siden i dag faktisk 🙂 Men jeg husker jammen ikke helt hva den kostet for jeg kjøpte den på en rabattdag i tillegg <3 Den kostet nok 399 eller 599. Hehe, det er vel stort sett det bikbok-jeansene pleier å koste 🙂

    8. Skal det ikke stå: 14.09.16 og ikke 15? I såfall finnes nok ikke de klærne i klesbutikkene lengre, om det er et år siden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg