Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Det har vært så mange hyggelige stunder denne uken, til tross for at det også har vært noen hektiske dager! Jeg tror likevel jeg må gå for helgen. Fredagskvelden med avslapning og kos hos Siri, og lørdagskvelden på innflytningsfest. Fy så gøy jeg har det med de jentene mine <3

Ukens latter… Selini <3 Jeg tror dere har skjønt det alt, men jeg sier det igjen jeg: Den dama er et komishow på to ben. Vi var fire sykepleiere på en og samme fest i går, noe som resulterte i en heel del samtaler om sykehjem, psykiatri og akuttmottak.. Ikke vet jeg hva som skjedde mellom vinglass fire og fem, men plutselig dreide ALT seg om sykepleie. Taxien vi kjørte til byen var en sykebil, burger-bestillingen på Mc Donalds inneholdt paralgin forte.. Altså jeg tror dere ser tegningen.. Replikkene hennes bare strømmet ut, og jeg lo meg skakk hele natta.

Frier i Mc Donalds kø: Heisann! Er du singel?
Selini: Heisann, har du bra nok puls?
Frier i Mc Donalds kø: ee… jeg.. tror det?

Akkurat nå… Skal jeg få på meg noen ordentlige klær og hoppe avgårde til Andrea. Hun har vært i Kenya de siste par ukene og har garantert en hel hau å fortelle så jeg tenkte jeg skulle skravle med henne hele søndagskvelden. Kjenner det skal bli greit å komme seg litt ut også nå som jeg har ligget strekk ut i sengen hele formiddagen. Det eneste jeg har gjort i hele dag er å spise fem frokosthorn, se film og skifte på sengen.

Ukens nedtur… Jeg tør nesten ikke si det høyt lengre, men jeg mistet bankkortet mitt igjen i går.. Ikke fant jeg ut av det før jeg var halveis på veien hjem i en taxi heller, men etter å ha ransaket veska mens jeg lovet sjåføren av hele mitt hjerte at jeg ikke hadde kjørt gratis med vilje, fant jeg jammen et gammelt kort med akkurat nok på til å kunne betale for meg. Puh! Lurer meg på om det kommer en dag hvor jeg lærer av mine feil? Tror ikke det..

Ukens cravings… French fries chips og grandiosa. Hihi. Det har vært en sånn uke.

Ukens film… Kinofilmen “Nerve” og thrilleren “Boy”. Sistnevnte så Siri og jeg sammen forrige søndag og fy fader så gøy den var. Lenge siden jeg har sett en så spennende skrekkfilm! Absolutt et tips om dere trenger tips til noe å titte på i kveld. Ellers snurret jeg en film på morgenen i dag som var helt… nei jeg vet ikke hvilket ord jeg skal bruke engang. Sinnsykt bra! Denne tenker jeg å skrive et eget innlegg om til neste uke, så stay tuned!

Ukens sang… 1. Towards the Sun Remixed Sound Version – Angel Laya 2. Emilia – Phoenix

13 kommentarer
    1. Virker som litt av en fin helg du har hatt ja, så skjønner at det ble høydepunkt 😀
      Haha, virker artig hun ja. For en samtale i køen da xD
      Herlig mat, og uff så kjedelig å miste bankkortet. Det har nesten skjedd meg flere ganger, men aldri ordentlig heldigvis ;-P

    2. Jeg mistet 8(!!!!) bankkort ifjor. Da jeg skulle ringe å bestille et nytt for niende gang, fikk jeg dette spørsmålet fra den alle linjen: “Kan jeg spørre hva i alle dager du driver med? Dette er det niende kortet du bestiller på under 1 år” haha ooops! Vet ikke hvordan jeg får det til! Dette året har jeg vært flinkere, har “kun” mistet 3 kort 🙈

    3. Se på hun som kaller seg sykepleier etter tre uker på studiet, haha 😀 Festlig venninne(r) du har, virker som du har en veldig god vennegjeng <3 Fin søndag videre!

    4. hehe, *vi var fire sykepleiere*, du har gått en måned på sykepleierstudiet, og er ferdig sykepleier du da eller? 😀

    5. Aida: Åh, det er så betryggende å høre at det finnes noen som er enda mer vimsete :’D Selv om det ikke er lenge før jeg tar deg igjen. Hehe. “kun mistet 3 kort” ler meg ihjel! <3 Det er så rart, for jeg mister ikke husnøkler eller mobiltelefon. (ihvertfall ikke like ofte). Det er bare det forbaska bankkortet som hele tiden glipper ut av hendene mine 😛

    6. For en finfin uke! 🙂 Nerve står på planen for neste kinobesøk 😉
      Jeg og samboeren så to fine filmer på netflix i går, The Intern og Gridlocked 😀
      The Intern må jeg bare anbefale deg! Endelig en utrolig bra film på netflix! Fin, viktig, klok og morsom!

    7. Kanskje jeg også skal ta sykepleierutdanningen siden det bare tar noen uker å bli ferdig utdannet! Hahah, du er søt<3

    8. Hei!
      Du burde virkelig prøve å lage dine egne potetbåter, de er både ‘sunnere’ og mye mer økonomisk vennlig. Kutt opp poteter i båter, hiv de i iskaldt vann (for å få ut stivelsen), tørk de, hiv de på et bakebrett med papir under i et singel lag. Så har du litt olivenolje og krydder som du liker på. Så hives de inn i ovnen, på 225 grader i 20-30 min.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg