Last night was a blast

Åh, kjære vene for en fantastisk kveld!! Det er lenge siden jeg har vært så sliten i smilemusklene.. Jeg har vrengt meg i latter i hele natt og det er takket være den dama dere ser på bildet over her. Selinis underholdningsverdi er bare helt… Åh, nei jeg ler enda. Å dra på byen en natt med den dama der er virkelig bare et rent eventyr.


For en lørdagskveld. Cathrine og Sarkar skal forresten også ha full pott for f-a-n-t-a-s-t-i-s-k oppvertning. Jeg mener… Se på det snacksbordet! Når bestis inviterer så er det søren ikke en ting som ikke er på stell, og selve leiligheten var også så flott at jeg følte for å flytte inn selv. Her kan de definitivt forvente masse Marthebesøk!

Jeg dro hjem klokken to i natt, og har sovet som en engel helt til nå. Fy søren så deilig med en lesefri helg for engangs skyld! Jeg kunne ha dratt frem bøkene nå, men i stedet skal jeg bare varme meg noen frokosthorn, snurre film og slappe helt av under dynen til i ettermiddag når jeg har enda en jentekveld med fine jenter <3


Tror jeg trengte å tilbringe disse helgedagene akkurat sånn <3
Tusen takk for en nydelig lørdagskveld! Som overskriften sier: I had a blast!

8 kommentarer
    1. For noen fine venninner du har! Jeg fulgte med på mystoryen din i går, og måtte le litt da:) I dag må jeg skrive ferdig noen innleveringer og gjøre litt lekser, før det bærer avgårde på film og spillkveld hos en venninne:) jeg har også prestert å bli forkjøla, men med tanke på fraværsgrensa er det nok bare å komme seg på skolen. Håper du får en fin kveld med gode venner, du fortjener det før en ny skoleuke står for tur<3

    2. Så gøy! Du fortjener helger som dette i disse tider. Man kan ikke sitte med nesa i bøkene hele tiden.
      Har sett gjennom litt bilder fra Islandsturen din denne søndagsmorgenen, og det fikk meg til å måtte titte litt på hotell og flybilletter.. Lurte derfor på hvilket hotell dere bodde på, og er det isåfall å anbefale? Sliter litt med å finne et fint hotell..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg