I’m having a freaky friday

Riktig god helg får jeg starte med å si da! Flere som har startet den på avslappende vis? Jeg bakte cottage cheese rundstykker til bestemor og bestefar på morgenkvisten i dag og etter å ha dyttet  i meg et par av dem fløy jeg avgårde til Brun og Blid for en liten dose solarium. Jepp, alt er som normalt på vestlandet igjen. Regnet øser ned og Stavangers Brun & Blid har fått sin trofaste kunde tilbake. Hehe, neida jeg er vanligvis ikke desperat, men jeg har smørt meg inn med en fuktighetskrem som har gitt meg noe ubehagelig eksem i ansiktet så jeg tenkte kanskje litt sol kunne hjelpe med å få det bort. Det og saltvann pleier da alltid å hjelpe mot slikt?

Toget mitt hjem går klokken halv seks i kveld, så de siste timene mine nyter jeg på sofaen til hu besta. Fire nye skrekkfilmer har jeg også fått av tante under oppholdet mitt her, så det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem er å finne frem en godteskål og snurre thrilleren “The Boy”. Jeg fikk aldri sett den da den gikk på kino, og har hørt den var superskummel så nå er forventningene store! Kanskje jeg får med meg mannfolket også.

– Wanna watch scary movies all night –

  Mine favorittsmoothies har jeg også prøvd å lære gamlemor og gamlefar å lage seg i dag, så nå håper jeg besta slipper å tørke støv av maskinen til neste gang jeg kommer på besøk. Hihi, de likte det ihvertfall så vi får se da om de lot seg overbevise. Håper det står bra til med mine kjære lesere også? Jeg skal straks nyte en god laksemiddag og så vil jeg bare sitte akkurat slik i kosebukse og bestemors tøfler helt til farfar kommer og henter meg for å kjøre oss (meg og mine tre nye kolli) til togstasjonen. Jeg glemte å beregnet plass til shoppingposene mine i den lille kofferten jeg kom med så i dag drar jeg nok en gang hjem som et pakkesel <3

Flere som har en rolig, innefredag i vente?
Noen skal kanskje se håndballkamp også? Norge spiller jo i kveld!

33 kommentarer

Siste innlegg