Shades of grey & gold

God morgen! -Eller formiddag er det vel egentlig blitt her nå.. Tenkte jeg skulle starte dagen med å gi dere en smakebit på noe av det som inntok plass i garderoben min i går. Er det noe jeg har savnet i skohyllen min så er det et par høye hæler i grå. Grått passer jo til så mye! Problemet har bare vært at jeg aldri har funnet noen modell jeg har likt. -Ikke før jeg ble introdusert for disse snøringskoene i forrige uke. Har dere sett noe så lekkert? Jeg fant dem på www.missguided.com og betalte rundt 40 euro for dem. Hihi, fornøyd!

– The perfect party piece –

Veldig gode er de ikke akkurat å gå på, men en kveld på byen skal jeg holde ut, for for noen ben man får i dem! Jeg skal vise dere dem bedre i en antrekkspost sammen med den grå kjolen som også er fra missguided. Det er første gang jeg bestiller fra denne nettsiden og absolutt ALT var helt fantastisk i stoffet og satte P.E.R.F.E.K.T på. Elsker når det skjer! Dessuten kom pakken på døren innen fem dager, og det er fader ikke alltid noen selvfølge når man bestiller utenlands. Denne kjolen som jeg bestilte meg fra Asos to måneder før jul kom bare aldri frem den.. Fire måneder etter at jeg hadde klikket den hjem og betalt tollregningen ble pengene jeg hadde betalt bare overført tilbake til kontoen min. Kjolen så jeg aldri noe til. Haha, rareste jeg har vært med på..

Kan’ke være like heldig hver gang si! Ellers har jeg brukt tirsdagsmorgenen på å handle litt bursdagsgaver. Besta skal feires med stil i helgen og fortjener noen helt supre gaver! Det samme gjør Daniel når han neste fredag fyller 25! Jeg har gått og fintenkt på hva jeg skal finne på for dem i mange uker, så nå føles det godt å ha alt i boks <3 Endelig kan jeg bare gå og glede meg til gavene skal åpnes og nytes av de jeg er glad i. Det blir så hyggelig det!
 

Kan dere ha en strålende tirsdag? <3

11 kommentarer
    1. Skoene var lekre! Wow! Sto du på kjøkkenbordet og tok det siste bildet, haha? Unnskyld hvis det er et litt rart spørsmål, men det så litt sånn ut:D ha en fin dag videre!

    2. Hei Marthe! Du, jeg skal lage den pizzaen med biff og bernaise og skal handle ingredienser nå snart. Det står at du trenger 75g smør, men jeg finner ikke ut hva smøret skal brukes til i oppskriften
      Mulig jeg er helt ute å kjøre, men jeg har lest gjennom flere ganger og finner det ikke 😂 Håper du får en fin dag i dag skjønne deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg