Horses make me happy

God kveld fra meg! Jeg kom akkurat inn døren etter nok en solskinnsdag med fine venninner i stallen! I dag var det både Kristine, Selini og jeg som dro ut på tur, og i denne temperaturen ble vi alle svette bare av en liten runde i skogen. Elsker sommeren 2016 allerede.. Håper værvaslene fortsetter å levere, for hagemøblene fra netthandelen ble også våre! Hihi, jeg glemte å si det, men det fine lounge-settet vi la inn bud på ble vårt, så nå fremover er jeg klar for en hau av varme grillkvelder på verandaen! Gleder meg allerede til å gå på pute og planteshopping <3 Må jo stelle det litt fint i stand der ute. Det er jo det som er halve moroa med hagemøbler!

Fine Geijza <3 Eller hvordan det enn staves. Jeg har hatt henne på fôr i et halvt år, men jeg har enda ikke funnet ut av det. Jaja, ville bare titte innom for å ønske dere en fin torsdagskveld! Mannen har akkurat dratt på grilling hos naboen og der blir han vel til det er tid for å si god natt så nå skal jeg sitte klistret på kontorstolen i noen timer. Det blir nok ikke så dumt det heller, for denne formiddagen gikk til filming av en liten videoblogg gitt!

Ikke få for store forhåpninger for jeg aner ikke hva det er jeg har laget enda. Jeg skal i gang med redigeringen så fort jeg har oppdatert dere, og det er først da jeg finner ut om det blir brukbart eller ikke. La oss bare krysse fingrene for at jeg sitter igjen med et eller annet som jeg kan få delt med dere i morgen tidlig <3

Det er visst ikke bare bare med disse videoesnuttene <3
Nyt resten av torsdagskvelden dere, så skrives vi uansett igjen i morgen!

9 kommentarer
    1. Jeg fikk pakken fra deg i stad, og det var dagens høydepunkt! Jeg elsket klærne:D nå må jeg fortsette jobbinga mot muntlig eksamen i matte. I morgen er det siste eksamen, så jeg må bare stå på. For neste torsdag får vi vitnemålet, og da er jeg ferdig med 10 års skolegang! Ha en fin kveld, Marthe:-)

    2. Jeg er i Sardinia og reiser rundt øya! Er for øyeblikket i Alghero og lurte derfor på hvilken strand her du kan anbefale her? 😀

    3. Nydelig hest!<3 Gleder meg til å se det ferdige resultatet av hagemøblene! Håper virkelig du legger ut en video! Elsker videoene dine!

    4. Helle: Å heldiggris! Hmm, jeg så aldri etter hva strendene het, men hvis du kjører langs kysten til Alghero by skal det dukke opp flere “strand-skilt” med pil ned mot havet og omtrent alle disse strendene er superfine. 🙂 Jeg likte absolutt alle strender bortsett fra “hovedstranden” som lå nesten midt i sentrum. Denne var fin den også altså med hvit sand og turkisblått hav, men den var litt for stor og ukoselig for min smak 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg