It’s time for burgers and movie

Okei, hvis ikke dette frister så vet ikke jeg.. Vi hadde litt rester av pitabrødene igjen i dag, så da smalt jeg likte godt sammen noen hjemmelagde burgere og brukte restene som burgerbrød. Tipp én gang om mannen var fornøyd med å komme hjem fra jobb til dette synet? Hihi, nå er det over to timer siden vi spiste oss sprikkmette foran tven, og enda kjenner jeg meg så full at jeg har lyst til å stå over hele treningsøkten. Neida, jeg skal komme meg over dørstokkmila i dag også <3 Det hjelper alltid å være to om det. Daniel og jeg skal faktisk hoppe avgårde hvert øyeblikk, for klokken åtte i kveld har vi en romantisk filmdate i vente! Ja, dette er visst den store filmuken.

Det tikket inn tidenes filmtips i kommentarfeltet til morgenen i dag, så jeg har gledet meg til å snurre denne thrilleren i hele dag. Kanskje noen av dere andre også har sett den? “The perfect guy”? Man kan leie den på Viaplay for 49 kroner <3 Se traileren på youtube så forstår dere hva jeg mener. Den ser helt VILT spennende ut.

Jeg tenkte egentlig ikke jeg skulle dele noe hamburger-oppskrift med dere i dag, men det er så fort gjort å skrive hva jeg har i burgerne at jeg gjør det likevel. Alt jeg har mikset sammen her er en pakke kjøttdeig, en rødløk, to fedd hvitløk og 1 egg. Dette moste jeg sammen med hendene og formet som boller før jeg presset bollene flate og stekte dem i stekepannen. Simple as that, og GUD så godt med ost og guacamole på. Må prøves!

Jeg får dele full burgeroppskrift med steg for steg bilder en annen dag <3

26 kommentarer

Siste innlegg