Got Myself a Braided Ponytail

Sponset behandling

Åå som jeg koste meg på besøk hos Marianne igjen i dag. Hun var faktisk innom klessalget vårt også på lørdag så det var ikke så lenge siden sist jeg så henne, men det var likevel godt å få skravlet litt igjen, heist Hairtalk extentionet mitt, og tatt etterveksten med en mørk og fin Joico-farge! Jeg føler meg alltid så fresh etter noen timer i stolen på Duo, og i dag har jeg gått rundt og følt meg ekstra fin, for denne formiddagen erstattet vi krøllene med tidenes flette! 10 minutter holdt hun på og dulle med bakhodet mitt, og vips så befant det seg et kunstverk baki der. At det går an! Flinkeste dama jeg vet om.. For ikke å snakke om snilleste.

Skjønner ikke hvordan det går an å bli så glad i frisøren sin. -Og regnskapsføreren da? Haha, kunne bedt dem begge på middag når som helst jeg. Jeg tilbringer jo nesten mer tid med disse enn med min egen familie, og da blir det bare sånn.. Kunne du tenke deg en frisørtime før sommeren så må du ikke engang være i tvil om hvor du skal gå i Kristiansand. Book time hos Duo frisørsalong i sentrum på nett HER, eller bare ring 38097201.

Nå skal jeg sette meg ned med noen nybakte cottage cheese rundstykker til kvelds og se de siste to episodene av Skam. -Så tror jeg nesten at jeg takker for i dag! Daniel og jeg er helt ferdige etter en helt super økt på Fresh i ettermiddag, og egentlig så vil jeg bare våkne opp til onsdag jeg nå. Da har Annika og jeg endelig en antrekks-shoot foran oss, etterfulgt av noen deilige soltimer på stranden. Hurra for dette vanvittige været!

Lite gjør meg gladere enn sol på himmelen <3
Ha en fortsatt fin tirsdagskveld. Vi skrives mer i morgen vi!

7 kommentarer
    1. Nyydelig du ble på håret!
      Og gjett hvem jeg drømte opp i natt da! Hahaha, nå husker jeg ikke detaljene helt, men vi satt å spiste da du plutselig oppdaget at dagens innlegg ikke var blitt publisert, og da brøt tredje verdenskrig ut.. Før jeg viste ordet av det var vi i en eng av hester, fordi du mente “det var slik de håndterte krisesituasjoner på film”. Haha! Fantastisk gøy å våkne til 😀

    2. Det var virkelig en lekker flette 😍 Du ble råfin!
      Jeg må dessuten sende deg en solid skrytekommentar. Du har virkelig vært helt rå på oppdateringsfronten i det siste. Jeg var særlig imponert når du var i Italia og likevel tok deg tid til å skrive to-tre innlegg daglig! Jeg har forståelse for at du legger ned mye arbeid i det du gjør. Det lyser jo tross alt gjennom ALT du gjør og skriver. Du fortjener virkelig all den suksess du har oppnådd. Håper du får en super dag i solværet og koser deg maksimalt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg