Sneak Peek – Min 17 mai kjole

For første gang på mange år har jeg bestemt meg for å bære noe annet enn bunaden min på 17. mai! Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men det må bare bli slik ettersom jeg reiser direkte fra Gardermoen til Italia 18. mai, og ikke vil pakke med fullt bunadsutstyr med sølv på ferien.. Litt kjedelig, men heldigvis fikk jeg i det minste tatt den i bruk under konfirmasjonsfeiringen forrige helg! Denne ferskenfargede maxikjolen fant jeg på Blikkbox, men på merkelappen står det Vila så dere får nok kjøpt den der også. Syntes den var helt nydelig jeg <3

Med gulldetaljer og min nye ferskenfargede leppestift er jeg sikker på at dette antrekket blir vanvittig vårlig og fint! Gleder meg allerede til å bære det om fire små dager. Jeg må bare få tak i et par nipple covers i morgen tidlig. *Kremt* Jeg har på følelsen at været ikke blir varmt nok i hovedstaden til at jeg kan satse på noe annet.

Slik ser den ut bak. Åpen rygg og greier <3 Fineste jeg vet om.

499kr betalte jeg for kjolen, vesken er fra New Yorker, skoene fra bubbleroom og smykket fra Vero Moda. Dette kjøpte jeg også i dag for 99kr. Nå skal jeg slå meg ned foran Tv2 sumo og se kveldens Idol opptredener med noen speltlomperuller av laks og snøfrisk. Bestis serverte meg dette etter shooten vår i går og jeg ble så frelst at jeg i dag bestemte meg for å ha det til middag! Mannen har reist på guttetur til Danmark, så jeg har faktisk leiligheten og lomperullene for meg selv hele helgen <3 Mihi, gjett om jeg skal kose meg?

Hva synes dere? Likte dere den?

27 kommentarer

Siste innlegg