Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Denne uken har kort oppsummert vært DRITBRA! Jeg føler jeg har gjort en god innsats på bloggfronten samtidig som jeg har fått gjort en hel hau sosialt. Kristinemor kom på besøk for middag og filmkos tirsdagskvelden, onsdag dro jeg på syforening og spilte “Ryktet går” med jentene mine til langt på natt. Fredagen tilbrakte jeg hos Annika med middag og idol, og torsdagen dro jeg med meg Daniel i stallen etter en hyggelig sushidate. Lørdagskvelden min var også helt upåklagelig. Mannen serverte meg kjøttsuppe med rødvin til, og nei.. jeg nøt hvert eneste minutt! Kjenner humøret mitt er så utrolig bra om dagen! Elsker våren…

Ukens innkjøp… Min nye bok “Miss Independent” av Eirin Kristiansen, og mine nye Bikbok-bukser i semsket skinn.. Gullkjøp. Gleder meg til en hel uke med sol og vårvær nå så jeg kan traske rundt i sommerklær og lese bok på verandaen om formiddagene <3

Ukens serie… Dokumentarserien Life på Netflix! Wæææ, vi satte tilfeldigvis på første episode til middagen i går, og ble rett og slett sittende fast i sofaen de neste tre timene. Dokumentarserier om dyr og undervannsliv er min største guilty pleasure i hverdagen, og denne serien er en av de beste jeg har sett.

Ukens Cravings… Kan jeg si mitt eget hår? Haha! Jeg elsker det.. Det høres ikke bra ut, men jeg er overbevist om at Hairtalk gjør meg til et lykkeligere menneske. Jeg krøllet mine 55 cm for første gang i dag og går bare rundt og gliser med mine nye, lange lokker her.. Neida, men skal jeg si noe som er spisbart så må det bli pops! Jeg har cravet pops siden bestis kjøpte det til meg på tirsdag.. Det er de små sjokoladeklumpene som ser ut som sauelort, men som inneholder mais. Mmm! Kyllingsspydene mine med peanøttsaus var heller ikke feil..

Ukens sang… 1. Jennifer Lopez –  I ain’t your mama 2. Tinashe – Player ft. Chris Brown

Ukens nedtur… Det må være tanken på at jeg om nøyaktig en uke skulle ha vært på vei til Portugal for surfekurs. Jeg ble pga jobb nødt til å avlyse hele opplegget og ettersom de sponsede billettene mine allerede var betalt for måtte jeg selvsagt tilbakebetale dem. Kjenner det er passe kjipt å sitte med tur-retur flybilletter til Portugal som jeg ikke får brukt.. Heldigvis planlegger jentene en liten tur til varmere strøk i mai måned! 

Ukens behind the scene… What can i say? Kan’ke være like heldig hver gang… Jeg må snart begynne med “bildene som ikke kom på bloggen” innlegg, for jeg har så mange av disse morsomme grusomhetene at det ville vært en skam å ikke dele dem med dere.

Måtte dere få en strålende søndag!

20 kommentarer
    1. Så kjedelig at det ikke ble noe surfekurs på deg selv om jeg ikke helt skjønner at den måtte avlyses pga jobb. Blogging er jo jobben og den kan jo gjøres fra hvor som helst i verden : ) Hvor tenker du og jentene og dra da?

    2. Kathrine: Jeg får ikke lov til å dra på sponsede reiser lengre 🙂 Det er visst bare sånn reglene er blitt i år 🙁 Jeg og jentene har ikke bestemt oss helt enda, men det blir nok bare et varmt land i Europa. Vi skal booke reisen i slutten av måneden, så da får jeg oppdatere dere 😀

    3. Hei Marthe! Skal til Kristiansand med kjæresten min om et par helger for første gang og lurer på om du har noen koselige tips? Restauranter, caféer og ellers noe å se og gjøre? 🙂 Stor klem!

    4. Hei Marthe! WOW, nå er det leeeeenge siden jeg har kommentert et innlegg her inne, så på tide nå, hehe 😛 Er så godt å høre at du har det så bra 🙂 Fortjener du! “Ain’t your mama” – hva synes du? Jeg går IKKE lei! Ha en fin søndagskveld. Klem<3

    5. Så mye gøy du har gjort!
      Du har jo helt nydelig hår da, så skjønner deg godt ;-P
      Veldig kjedelg at du måtte avlyse surfekurset pga. jobb :-/
      Haha, et herlig bilde 😉

    6. ok veldig merkelig å ikkje få dra på sponsede turer lengre????? er ikkje det endel av blogging?
      kan du selge bilettene eller bruke dem og booke dem om?

    7. cuskima: Ja, det er kjipt, men disse reglene gjelder heldigvis ikke for alle. Det er bare bloggerne som jobber under samme kontrakt som meg det gjelder <3 Det var lavpris-billetter så det gikk visst ikke an å booke om eller avbestille. Heldigvis var det ikke snakk om mer enn 3000kr <3

    8. Ida Rygnestad: Hei Ida! Åå, Ain’t your mama er helt fantastisk! Den går like mye på repeat her :’D En perfekt vaskesang er det også! Selv om det blir litt motsigende med teksten. Hahaha!

    9. Synne: Hei Synne! Håper du ser kommentaren min, selv om den kom litt sent <3 Hmm, av ting og se og gjøre så er det jo Aquarama spa og badeland en kan oppsøke eller fiskebrygga for litt sightseeing i finværet. Ellers har vi jo Sørlandssenteret og Markensgate i byen for shopping, og dyreparken om dere kunne tenke dere å bruke en hel dag der. Av restauranter er mine favoritter Food Asylum for Sushi og Le Monde Tapas bar for tapas. Ellers har Slakter Sørensen og Big Horn de beste biffene, og Mother India den beste indiske maten. Herligland er den beste caféen om du bare vil dra et sted de har vanlig meny med alt mulig på. 🙂 Ellers er Will I Juice litt utenfor sentrum, men rågod på juice og salater. Mmm! Håper dere får en knallhelg 😀 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg