– Miss Independent –

Smilet mitt var så bredt da jeg endelig fikk holde denne boken i hendene at en nesten skulle tro det var jeg selv som hadde skrevet den. Jeg kjenner meg bare så godt igjen i mange av tekstene til flotte Eirin, og de delikate bildene hennes er liksom heller ikke til å forakte.. For ei inspirerende frøken. At det går an å fremstå så troverdig, selvstendig og god i en alder av 21? Nei, denne unge damen kan jeg ikke annet enn å bøye meg i støvet for, og så fort besøket mitt har forlatt meg i kveld skal jeg slå meg ned med min nye favorittbok.

– Boken får dere kjøpt til 262kr HER

Jeg har sniklest noen av tipsene i boken allerede, men disse 272 sidene kjenner jeg at jeg har lyst til å bruke goood tid på og kose meg skikkelig med. Hvis dette finværet fortsetter så er faren stor for at jeg tar den med meg ut i solen på verandaen i morgen formiddag <3 Nå skal jeg hive meg på kjøkkenet og lage litt tirsdags-snacks til bestis og meg! Kristinemor har allerede kommet på besøk, så resten av kvelden skal settes av til skravling, filmtitting og kos med henne. Den lekre buksen i semsket skinn er forresten også ny og fra Bikbok. (Til dere som ikke har fått det med dere på snap). Hehe! Røsket den med meg hjem fra senteret i dag tidlig, og ble så glad da jeg kom hjem og så hvor perfekt den satte på. Tror jammen jeg må ha den i sort også..

Kos dere i kveld, jenter og gutter <3 Det skal vi gjøre her!

24 kommentarer
    1. Den boken kjøpte jeg også i dag 🙂 Heldig for meg hadde de akkurat fått påfylling i dag rett før jeg kom på Tanum 🙂 Boken virker jo helt fantastisk etter å ha bladd litt fort igjennom. Jeg tenker også å sette meg godt til rette og nyte den boken! 🙂
      Ha en fin dag Marthe 🙂

    2. Jeg så buksen på snap, og den var utrolig kul! Jeg må nesten gå til innkjøp av en selv. Boken til Eirin fikk jeg i går og da jeg bare hadde lest innholdsfortegnelsen elsket jeg boka! Jeg blir så utrolig inspirert av hun, og jeg gleder meg til å lese videre i boka. Du og Eirin er to av mine favorittbloggere. Jeg digger energien og det gode humøret dere sprer! Håper du får en super kveld:)

    3. Jeg har sagt til meg selv at dersom jeg består eksamen i morgen så skal jeg gå å kjøpe den boken 😀
      Jeg har et spørsmål angående eksamen og studier: hva har du søkt? Har du søkt andre byer enn kun kr.sand? Hadde håpet på at du kom deg til Stavanger og uis for å studere <3

    4. Boken høres bra ut:-) Nesen min var skjev inni så di ordna d 🙂
      Er en gutt jeg liker veldig godt men vet ikke hva jeg skal gjøre. Ser han hver dag og snakker litt med han hver dag.
      Ha en fin kveld videre <3

    5. Ingelin Rystad: Aha! Det var da godt at operasjonen gikk problemfritt 🙂 Er det sant? Da foreslår jeg at du snakker enda litt mer med han hver dag. Hihi 😀 Håper det er en kjernekar, for du kan ikke ha noe annet Ingelin 🙂

    6. Siri Kolstad: Åå, fingers crossed Siri! 😀 Hold meg oppdatert! 🙂 Jeg har søkt på fem studier i Trondheim og fem studier i Kristiansand, så det ble ikke Stavanger i første omgang, men hvem vet. Kanskje jeg kommer til UIS når du er ferdig. Hehe, det ville jo ha vært typisk 😀 Hvilke fag jeg har søkt tenkte jeg å skrive et helt innlegg om i slutten av måneden. Da vet vi nemlig hvilken by vi ender opp i til høsten <3

    7. Hedda Kalfoss: Tusen takk Hedda! Digger deg og DIN energi jeg <3 Du er da like rå på å spre godt humør! :') Si ifra når du skal skrive bok så kjøper jeg den og!

      Sov godt og drøm søtt <3

    8. byAnne: Tror vi skal være glade vi var tidlig ute! Denne boken blir nok fort tømt fra hyllene i butikken <3 Tusen takk Anne 🙂 Håper tirsdagen din har vært like bra. Stor klem!

    9. Håper dere koste dere i går! Den boken virker så inspirerende 🙂 Må vel ta en liten titt på den heheh

    10. Typisk at du kommer til Stavanger når jeg er ferdig ja, haha! Angående eksamen så gikk det aldeles smertefritt, bestod med stor glede 🙂 Gleder meg til å lese hva du har søkt <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg