Breakfast in a blue bathtub

Da var jeg hjemme igjen etter fire gode familiedager i Stavanger! Gjenynsgleden med Daniel var så absolutt stor, men gjensynsgleden med badekaret…. That’s a whole other story! Hehe, jeg må bare si tusen hjertelig takk til flotte Eirin som tipset om badebombene til Lush for en måneds tid siden. Jeg klikket hjem en hel hau av dem og entusiasmen i badekaret har aldri vært større. “Hvilken farge skal jeg bade i nå Daniel?? Waaow, seee på det kunstverket av et vann da!” Altså det er som å se en femåring plaske med badeanden sin for første gang.

En hel time lå jeg her i dag, drakk en varm kopp te og spiste friske appelsinbåter.. Litt av en måte å starte dagen på? En god dose hjertetrim fikk jeg også da jeg bestemte meg for å ta med mannens splitter nye Mensa IQ-test bok i det blå badevannet. Synes det er så moro med slike oppgaver som man virkelig må kverne hjernen for å få til. Noen av dem er så vanskelige at jeg ikke engang forstår dem etter at fasiten er lest, men det er en del av det som er overkommelig og herregud så smart man føler seg når løsningen endelig popper opp i hodet.


– The best way to start the day –

Nå skal jeg tilbringe noen timer på kontorstolen før jeg hopper avgårde til stallen. Jeg har litt å ta igjen etter gårsdagen, og dessuten er jeg på jakt etter noen lekre skrivebøker på nett. Ikke slike små, søte notebooks som jeg snart har hundre av, men store skriveblokker som jeg kan bruke til studiene senere i år. Jeg vil ha tak i noen ordentlig fine noen, men så vet jeg ikke helt hvor jeg skal lete etter dem. Har dere noen idé til hvor man får kjøpt slike penner og skrivebøker på nett? Ark og Notabene har så mye… simpelt. Liker ikke simpelt jeg da..

Hyl ut om dere har noe erfaringer her! <3

27 kommentarer
    1. Jeg er verdens største fan av Lush sine badebomber selv, og kjenner at jeg muligens blir nødt til å bestille meg et par stykker jeg også! 😀 Ha en superduper dag, Marthe! <3

    2. Jeg dør av misunnelse! Jeg trenger et badekar- ASAP! Tror slike badebomber MÅ bestilles neste gang jeg drar på bergensbesøk til mamma 🙂 Klem!

    3. Kristi Pedersen: Tusen takk Kristi! Ja, de er helt herlige <3 Jeg klikket hjem seks av dem og har allerede brukt opp halvparten.. Ha en deilig torsdag du også!

    4. Jeg har lest bloggen din i mange år men har aldri lagt igjen en eneste kommentar, selv om jeg digger ALT du gjør. En dag må vel bli den første, er det ikke det de sier? Du er en stor inspirasjon for meg og bildene dine er alltid fine. Stå på og fortsett i det uendelige med det du gjør, for du er bare herlig med et stort talent for det meste 🙂
      Jeg har aldri prøvd Lush sine badebomber, men det skal jeg absolutt gjøre for dette så bare helt fantastisk ut!! Ha en herlig dag videre, fine Marthe 🙂

    5. Denne uken har gått så altfor fort! I morgen er det plutselig fredag, og jeg forstår ikke hvor dagene har blitt av. Men deilig er det, for denne uken har det vært så utrolig mye å gjøre på skolen. Så nå var det godt å sette seg ned for å lese blogg, og det var en glede å lese bloggen din Marthe! Det er det jeg har savnet denne uken, og ha god tid på å lese bloggen din. Men nå er det snart helg:) Ha en flott kveld:)

    6. Neimen, så fine farger! Synd vi ikke har badekar altså! Men skal nok få testet det ut ete eller annet sted likevel! Kjempefin innlegg altså!<3

    7. Er boken til å anbefale? Hørtes spennende ut! Men lurer på om nivået er høyt eller om det er noe alle kan få til?😃

    8. Cathrine: Den er veldig spennende, men oppgavene er vanskelige! De er fra Mensa, og mensa tror jeg ikke byr på noe enklere, men det finnes helt sikkert andre type bøker som er på et litt mer “middels” nivå 🙂 Tror du skal ha IQ på 130 for å klare alle oppgavene i denne boken.

    9. Emilie: Nei, heldigvis ikke! Jeg hadde til og med to badebomber samtidig. En gull-bombe som la seg som glitter rundt hele meg. Var redd jeg kom til å bli helt gullfarget etterpå, men det gikk veldig fint. 😀

    10. Ida Angvik: Å <3 Tusen takk for at du bestemte deg for å gjøre det i dag da 😀 Blir så motivert og glad for ord som disse :') Ha en deilig torsdag videre du også! Klem

    11. Hedda Kalfoss: Tusen takk, det må du også ha <3 Jeg er så enig! Disse dagene har bare flydd avsted. Tenk, i morgen er det fredag igjen. Gotta love it 😀 Skal du noe stas i helgen da Hedda? 🙂

    12. Så morro! Ser jo ut som det vakreste havet jo ;o
      Å, nå savner jeg å ha badekar. Må virkelig ha det når jeg flytter ut altså. Eller hvertfall der jeg ender opp med å bo, hehe (:

    13. Herregud, så fint!! En slik en må jeg teste ut så fort jeg har tilgang på et badekar 🙂 Jeg håper helgen din blir fin, flotte Marthe <3

    14. Hei! Når kommer innlegget ditt om studier? Sitter å stresser med studievalg selv, så hadde satt pris på å høre dine tanker og planer om studier 🙂 klem

    15. Malin: Hei du! Jeg tror jeg vil vente med å skrive om det til jeg vet hvor Daniel kommer inn. Han skal på opptak til det han har søkt på nå til uken og får svar mot slutten av april. Så fort vi vet hvilken by vi skal bo i så skriver jeg om hvilke retninger jeg har gått for og hvor vi blir boende om fire måneder! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg