Jeg har sjekket inn!

God lørdag fra Sika og meg! Vi har akkurat sjekket inn på gård vi, og her skal vi kose oss de neste syv dagene. Fyfader for en lykke! -Og har dere sett sånn et nydelig vesen? Det er så sjeldent jeg treffer på en beagel på gaten! Jeg ble kjent med denne hunderasen først på toget fra Stavanger en gang, og siden har jeg vært forelsket. Endelig skal jeg få passe en selv! Tenkte jeg skulle ta med meg alle hundene ut på løpetur så fort dere er oppdatert. Jeg er fremdeles stiv som en stokk i hele kroppen, så litt bevegelse ute i skogen er nok ikke dumt.

Ellers har jeg overhode ingenting på planen for lørdagskvelden! Alt jeg skal gjøre er å pakke ut av kofferten, lage en god middag, og kose ihjel tre hunder. Vel, jo og en mann da! Hehe! Høres perfekt ut i mine ører <3 

– Got myself a beagel for the week –

Håper det står like bra til med dere <3

24 kommentarer

Siste innlegg