Hva vil du ha fra meg?

Hei og god formiddag dere! Jeg sitter og koser meg med 5 mila jeg nå, og tenkte jeg skulle starte lørdagen med å ta opp et lite spørsmål! De siste ukene har motivasjonen min virkelig vært på topp, jeg elsker å være blogger om dagen, og vil bare skrive og skrive og skrive. –Men motivasjonen kan være der så mye den vil! Idéene til nye innlegg går man dessverre tom for likevel. Det er ikke bare bare å komme på noe nytt to ganger daglig fem år i strekk si! Jeg har lyst til å være dronninga av bloggeri, skrive om morsomme temaer, tipse om alt mellom himmel og jord, og dele oppskrifter som aldri før, men jeg er så tom for idéer at jeg kan bruke opptil fire timer bare på å komme på ett nytt blogginnlegg.. Derfor spør jeg nå deg om hjelp. Hva ønsker du deg mer av her inne?

Er det noen spalter du kunne tenke deg at jeg skrev? Har du noen idéer til innlegg under “Marthe tipser” kategorien? Oppskrifter? Altså, alt er til hjelp! Jeg trenger bare en liten dose nye idéer! Sist jeg etterspurte ønsker til blogginnlegg var godt over et år siden og jeg husker jeg ble så vanvittig inspirert av kommentarene dere la igjen at jeg klikket meg tilbake til kommentarfeltet for å hente og ta i bruk idéene deres i flere måneder etterpå. Nå krysser jeg fingrene for at dere vil hyle ut med ønskene deres igjen <3

Some of my latest snaps – Don’t forget to follow Martheborge!

90 kommentarer
    1. DIY og interiørinnlegg hadde vært supert! Vi har jo enda ikke fått se hele leiligheten, og det hadde vært supert å se smarte løsninger og fin dekor rundt om kring.

    2. Hadde vært veldig kjekt med litt mer personlige innlegg snart! Føler det blir litt mye av bare det overfladiske..

    3. Hva med ‘Bilder som ikke kom på bloggen’, mer DIY, håroppsett “oppskrifter”, skrive litt om fra du begynte å blogge og til i dag, hvem du lar deg inspirere av i klesveien, la venninner/kjæreste/familie skrive en positiv og negativ ting om deg? Håper du kan la deg inspirere, hadde ihvertfall vært kjempegøy å se noe av dette på bloggen 🙂

    4. Det er jo alltid gøy å lese “min første gang” eller “mine uvaner” eller andre funfacts innlegg som man kan le av å kjenne seg igjen i! “10 steder i verden jeg vil reise” for eksempel? Du er jo så god på sånne inlegg! Ha en fin helg:-)

    5. Hei Marthe! Jeg har den samme røde kjolen som du har på deg på et av bildene, og syns den er så fin! Men stoffet er slik at det er lett å få svetteringer under armene:( hva gjør du for å unngå dette? Har så lyst å bruke den mer, men pga dette har jeg unngått det.

    6. Kanskje dedikere et innlegg til din barndom? Del bilder du finner i album eller lignende og fortell oss morsomme/triste/glade/minnerike opplevelser som du gikk gjennom i barndonsårene 🙂

    7. Kanskje ett innlegg om bilder av en dag for deg ser ut? Kanskje du og Daniel kan skrive ett innlegg med for eksempel 10 ting dere liker med hverandre? Eller innlegg om der du tipser om fine plasser å reise og flere middag/frokost/lunsj oppskrifter? 😀 Liker bloggen din kjempe godt, håper du får litt inspirasjon!

    8. Syns det var litt vanskelig å komme med forslag, bloggen din er jo så bra fra før av! Jeg hadde satt pris på om du delte låtfavoritter for eksempel, anbefalte flere filmer, gjerne fortelle kjekke ting fra barndommen din, bilder av deg selv som liten, hvilke treningsøvelser du gjør, en sminkevideo hadde vært gøy! Skrive litt om fremtidsplaner, ønsker du å gifte deg? Flytte til et annet sted? Syns det er kjekt å følge deg time for time:) Hvilke steder i Norge har du vært? Utland? Hva engasjerer deg mest i samfunnet? Hvilket politisk ståsted har du? Hva du elsker å holde på med utenom blogging? Kjekt med innlegg type “ting dere kanskje ikke visste om meg” osv. Enda mer bakeoppskrifter? Luksus vs budsjett-antrekk/sko o.l. House tour 😀

    9. Historier om forskjellige ting er spennende å lese om, for eksempel historier fra du var barn, ungdomstiden din, første gangen du drakk, første gangen du møtte daniel (det har du vel allerede skrevet om men), kanskje du har noen gamle skolestiler (jeg fant en engelskstil jeg hadde skrevet i syvende klasse, det var helt hysterisk), behind the scenes bilder feks fra matinnleggene dine ++

    10. Jeg prøver igjen på antrekk du ikke ville gått med igjen, jeg! Ellers kunne du kanskje vist oss resten av leiligheten? Føler jeg ikke helt vet hvordan den ser ut. Kanskje du kunne vist bilder fra du var liten? Sånn 4-5-6 år gammel?

    11. – Filmtips
      – Når du har lest ut boka du holder på med –> sammendrag av denne og anbefaling om den er bra
      – Tips til å hvordan få en bra dag
      – Tips til å gjøre andre glade
      – Studie tips
      – Topp 10 interiørbutikker/ sider
      – Motivasjon til trening
      – Ukens spørsmål samlet i et innlegg
      – morgenrutine
      – oppskrift på wienerbrød hihi
      – Fordeler og ulemper med hund i hus
      – Tips til hverdagsgleder
      – 10 favortittminner fra barndommen
      – Romantiske tips
      – Ting man kan gjøre når man kjeder seg
      – Noe du ikke kan gå en dag uten
      – Favoritt klesplagg
      – Favoritt parfyme
      – 10 baketips
      – must have på kjøkkenbenken
      – must have i kjøleskapet
      – steder som står på neste reisemål
      – ting som står på “things to do before I die” lista di
      – sunn snacks
      – 10 ting du kan bruke fks. avokado til eller/også andre ting
      – favoritt treningsøvelser
      – bucketlist
      – Dette har jeg alltid med meg
      – Jeg kan ikke fordra
      Håper du finner inspirasjon i noen av disse tipsa <3 Gleder meg til å følge bloggen videre! Du er god Marthe <3 Ønsker deg en fantastisk lørdag!!

    12. En kikk i klesskapet ditt! Kanskje ett innlegg for vesker, ett for sko og ett for kjoler? Hadde vært kult! 🙂

    13. Les styleconnection! Kristin inspirerer med sitt gode humør og uhøytidelige jeg. Jeg hadde satt pris på om du delte mer av deg selv, litt sånn fun facts som kanskje er litt flaut å dele? Jeg vet ikke. Ellers så er det alltid gøy med videoblogger! Ha en fin dag videre.

    14. Det jeg liker aller best å lese, er innlegg som får meg til å ville bli et bedre menneske på en måte. Altså både ting man kan gjøre for andre, men også ting man kan gjøre for seg selv, som å trene (tips til gode øvelser eller bare det å komme seg på trening) eller spise sunt (gjerne litt lettvinte oppskrifter som en student kan ha råd til). Jeg likte også godt innlegget ditt om hvordan man kunne bli tryggere på seg selv – regner med at jeg ikke er den eneste av leserne dine som sliter med dårlig selvtillit.. Dette er kanskje litt vanskelig for deg å skrive siden du ikke studerer akkurat nå, men innlegg om hvordan man kan gjøre det bra (puggeteknikker, f.eks.) på eksamen eller “bare” et muntlig arbeidskrav dersom man er ukomfortabel med sånne settinger, hadde blitt satt stor pris på!

    15. Jeg kommenterer sjeldent, men nå må jeg nesten legge igjen en allikevel! Jeg vil gjerne se mere av Marthe, hvem du er. Ikke sånne småting, men mye mere dypt om hvem du er, hvor du kommer fra, familien din ol. Jeg har fulgt deg helt siden du startet, og synes fortsatt at det er spennende å lese bloggen din! Men skulle bare ønske jeg fikk vite litt mere om deg 🙂 Og at du kanskje kunne tatt opp noen aktuelle temaer en gang i blandt? Din mening om invandringspolitikken som foregår nå f.eks. Og så skulle jeg likt at de kommentarene som kommer inn som spør om ting du ikke vil svare på, at du heller bare sletter de enn å ikke svare. Ellers synes jeg som sagt bloggen din er fin, spennende og morsom! Kan bli litt mye oppskrifter synes jeg da, hehe 🙂 god helg, fine du!

    16. Hei 🙂
      Jeg kunne tenkt meg et innlegg om hvordan du setter sammen antrekk. Hva passer sammen og evt hvordan man kan bruke et klesplagg på flere måter.
      Eller hva er dine “must have” i klesskapet, sminkepungen, veska eller hverdagen ? 🙂
      Og tilbakeblikk er alltid morsomt! Alt fra du var liten – til for ett år siden!
      Kanskje farmor eller bestemor kan svare på noen spørsmål om deg? 🙂
      Ha en fin dag 🙂
      Hilsen Karoline!

    17. Tips til gåve, den perfekte middag eller date osv. på valentinsdagen kan kanskje vere ein ide?
      Topp 3 reiseminne, ei fin flette step by step, 5 topprodukt og studietips?
      Ellers vil eg seie at eg synes bloggen din er heilt super for tida! Den har alltid vore bra, men det siste halvåret har den vore sååå kjekk å lese 😊
      Ynskjer deg ein fin laurdag 😊

    18. Hei Marthe ! Jeg vil gjerne lese innlegg om hva man kan finne på med venninner, favorittene dine i klesskapet dit og dagen din i detalj som for eksempel en dag i dit liv, time for time <3 du er så flink og utrolig nydelig ! Ha en nydelig dag videre skjønne deg <3

    19. Hei,
      Jeg har en suuuper god og enkel dessert på lager.
      Du treng:
      2pk daim
      Vaniljeis
      Lime
      1/2 pakke kornmo eller marie kjeks
      Start med å knuse kjeksen. Rasp noe av skallet til limen i en skål, og skriv ut safta av limen. Varm kjeksen i panna med litt av safta og skallet til limen. Mens dette står på varming, hakker du daimen. Ha den varme kjeksen i bunnen av ei skål. Ta ett par kuler med vaniljeis oppå. Strå så daim, litt lime skal og saft over. For bildes skyld er det fint med en skive av lime på toppen!
      Håper det faller i smak:)

    20. Hva med “funfacts” om deg? Det kan godt være du har skrevet sånt i “10 ting du ikke visste om meg” feks, nå husker jeg ikke alt hva du har skrevet i disse innleggene, men jeg eeelsker funfacts! Funfacts skal være noe rart/morsomt/spesielt om deg.
      Hva med “ineriør på budsjett” – akkurat som noen bloggere lager innlegg om hvordan kjøpe kule outfits på budsjett! Vi har veldig lik stil innen interiør, og det er noe jeg hadde hatt glede av om du hadde skrevet enda mere om, og helt sikkert flere andre også! Studentlivet er ikke alltid så glamorøst, hehe!
      “Mine tips på veien til lykke”. Vi har alle ulik definisjon av det å være lykkelig, men jeg syns du ser ut til å være en så og si lykkelig person. Det er mye en blogg kan skjue, men ja, jeg føler at du er lykkelig! Jeg har lenge vært deprimert og faktisk fått angst, men endelig har jeg tatt tak, og i starten av desmeber fikk jeg hjelp av en psykiater til og komme meg opp og ut av det hele. Jeg er på god vei, og for første gang på veldig lenge, ja faktisk nesten 3 år, er jeg skikkelig gira på å bli lykkelig. Det er mitt eneste ønske her i livet, det får man virkelig kjenne på, etter en tøff periode over lengre tid. Hva med å komme med noen tips?
      “En hendelse som har formet meg til den jenta jeg er blitt idag”. Har du opplevd noe spesielt i livet? Negativt/positivt, som har fått deg til å føle deg bedre, kanskje endre synet ditt på noe? Noe vondt/godt, som kan deles med oss? Jeg elsker å høre slike historier! Ta feks “Petter uteligger”, en serie jeg selv så på – som endret meg og mitt syn på det å være lykkelig. Det at penger har så lite å si, ting har endre mine å si, men mest av alt, de menneskene vi omgås hver dag, og det å ha mat på bordet, en stor og god seng, masse venner, familie og tak over hodet!
      Håper du plukker opp noen tips fra noen kreative lesere iløpet av helgen!
      Må du kose deg masse, fine Marthe!

    21. Jeg kunne tenke meg noen videoblogger om sminke eller hår 🙂 Ellers liker jeg veldig godt innleggene dine til vanlig også! <3

    22. Videoblogger, eller noe mer variert som du ikke har fra før:-) Synes det har blitt litt firkantet med nesten bare de faste ”spaltene”. Har lest bloggen din i mange år, men synes det blir for mye av det samme for tiden. Hadde vært gøy med litt mer innlegg som gir litt mer innblikk i livet ditt, eller synspunktene dine på saker du brenner for eller interesserer deg for. Men videoblogger tror jeg hadde vært topp og er nok mange som vil ha det!

    23. Hei Marthe! 🙂
      Hva om du prøver deg på oppskrifter eller en ukesmeny med relativt sunne matretter som er budsjettvennlig for oss studenter? Jeg er selv tom for ideer og rett og slett veldig matlei! Vet ikke om du har gjort dette før eller om du tenker over prisen når du lager matretter, men kanskje det kunne vært en idé og utfordring?

    24. Oppskrifter (enkle frokoster f.eks), tips, ting som gjør hverdagen enklere, DIYs, bokanbefalinger, outfits, reiser (tips, steder, anbefalinger osv.) og sånne ting rundt dette! Håper noe av dette var til hjelp 🙂

    25. 1. Videoblogg: F.eks. Challenge med deg og Daniel
      2. Flere hverdags innlegg
      3. Personlige innlegg
      4. Dine meninger om ulike temaer: f.eks abort, flyktninger, pelsdyrnæringen.
      5. Flere diy innlegg. Du kan finne inspirasjon på f.eks pinterest
      6. Tips innlegg: f.eks. dine favoritt nettbutikker, filmtips, tips for folk som synes det er vanskelig å holde en samtale gåendeflytende. Interiørtips, tvserietips.
      7. Ukens innkjøps innlegg.
      8. Sex talk. Del dine erfaringer
      9. Restaurant / cafe tips
      10. Girl talk der du tar opp temaer som f.eks mobbing, kjærlighet, sex, sminke, pupper, prevensjon . La oss lesere komme opp med temaer vi ønsker du skal snakke/skrive om.

    26. Du skriver allerede veldig interessante innlegg, og leverer alltid god kvalitet 🙂 Jeg savner likevel å bare lese om tankene dine og dagen din. Alle innlegg trenger ikke å ha et “tema” eller være organiserte. Jeg synes det er interessant å lese om hvordan du har det, bekymringer og gleder, ting du ikke klarer å slutte og tenke på og lignende. Slike innlegg går selvsagt ikke ann å planlegge, de må komme naturlig. Jeg tror det er derfor det er ekstra kjekt å lese slike.

    27. Jeg syns du er veldig flink til å variere og du er helt klart min favoritt blogger:-)
      Men ja her er kanskje noen tips;
      -Valentinesday gavetips til han.
      -Mattips (ELSKER DISSE og får aldri nok tips, så fortsett med dette).
      -Treningsøvelser.
      -Motetips (Siden du er helt rå på klær).
      -Steg for steg hårfrisyrer/sminkelooks
      -Videoblogg.
      -Favoritt sko (Vis gjerne flere).
      -Sunne desserter.
      -“10 klesplagg alle bør ha i skapet sitt” eller noe sånt.
      -Sunn “kosemat” (Mat når man skal kose seg litt ekstra men likevel vil ha noe sunt).
      -Romantiske utflukter (Tips til steder/opplevelser du kan gjøre med kjæresten).

    28. Hva med noen kollasjer av favorittplagg fra ulike nettsider, eller noen “copy my look” innlegg? Synes du har så bra klesstil, og er sikker på at jeg ikke er den eneste som synes det, så det hadde nok falt i smak hos mange! 🙂

    29. Må legge til at alt som inneholder tips til hva man kan finne på med venner og kjæresten også alltid er gøy å lese om! Ting litt utenom det vanlige, liksom 🙂
      Eller kanskje “Hvorfor kjøpte jeg denne/dette?” hvis du har klær eller ting du aldri har brukt og ikke helt skjønner hvorfor du egentlig kjøpte dem lenger, hehe.

    30. Jeg elsker bloggen din Marthe 🙂
      Jeg kunne likt å lese om tips som du gir. At folk kan spør deg om ting som du svarer på, girl talk 🙂 for eksempel kjærlighet, jentedrama osv 🙂 Ellers hadde det vært gøy å hatt noen ukens spørsmål som Daniel svarer på 🙂 DIY er også en god ide 🙂

    31. Kommenterer så sjeldent, men du er så dyktig og inspirerende. Vil så gjerne gi deg noe tilbake! Har fulgt deg helt siden du opprettet bloggen. Her er mine forslag til blogginnlegg i fremtiden;
      -Hvordan få seg kjæreste (komme seg ut av singeltilværelsen). F.eks hvordan oppføre seg på Tinder, haha
      -Tips til en basisgarderobe
      -Gjerne noen innlegg med søte hårfrisyrer til våren
      -Hvordan prioritere sosialt liv med venninner (når man har tusen andre ting å gjøre)
      -Moodboards med interiørinspirasjon
      -Dine favoritt TV-serier
      -Oppskrifter på drinker
      -Flere ukemenyer, med gamle og nye oppskrifter (elsker alltid disse innleggene)
      -Tips for en bedre start på dagen
      🙂 Stå på! Stor klem

    32. Liker snap innleggene dine for jeg har ikke snap selv. Syns også det hadde vært kjekt å hørt litt om fra da du var liten + se bilder eller kanskje filmer. Morsomme ting du eventuelt har gjort da. Kunne også tenkt meg noen glutenfrie oppskrifter og vegetarianske oppskrifter. Mer interiør og reisetips. Drømmer for fremtiden. Videoblogg. Gourmetmat. Og ikke minst mer rabattkoder på det du anbefaler, f.eks matkassen, interiør o.l. 😀

    33. Har noen flere forslag
      1. Mat oppskrifter: matretter med nudler, tapas oppskrifter, sunn snacks, ulike supper.
      2. Tips til noe spennende og godt som man kan spise til frokost/lunch.
      3. Tips til hvordan man kan dandere maten fin på tallerken slik at det ser ut som det kommer fra en restaurant.
      4. Tips til ulike bøker, magasiner, blader, tegneserier.
      5. Tips til folk som synes det er vanskelig å få seg venner.
      6. Tips til hva man kan gjøre, i f.eks stavanger, kristiansand, oslo og andre plasser du har besøkt i Norge. Ta med ting man kan oppleve, resturanter/ cafe man besøke, shopping muligheter. En slags reise guide fra ulike plasser i Norge.
      7. Favoritt blogger du leser og begrunn hvorfor du liker dem.
      8. Hva må til for at du skal lese en blogg.
      9. Skriv om hobbyen dine.
      10. Tips til ulike brettspill.
      11. Del gamle bilder fra da du var mindre.
      12. Del oss noen bilder og opplevelser du et flau over.
      13. Dersom det er en hendelse som har gjort deg til den personen du er idag. Fortell oss om det.
      14. Dersom du ser en tvserie eller en film. Skriv en anmeldelse. Der du forteller oss om hva filmen/tvserien handler om. Skriv hva du synes om filmen/tvserien. Begrunn hvorfor du likte/mislikte den. Gi den et terningkast.
      15. Musikk tips
      16. En konkurranse på bloggen. Kjøp inn eller få sponset en goodiebag/ gave. Lag en slags quiz der du stiller oss lesere en rekke spørsmål om deg. Ting du har skrevet om på bloggen gjennom alle disse årene du har blogget. F.eks kan spørsmålene være: hva heter min første kjæreste. Hvor bur faren min?
      17. Skriv et innlegg der du skriver 5 ting du irriterer deg med Daniel og 5 ting du elsker med Daniel.
      18. Få Daniel til å skrive det samme om deg. 5 ting han elsker med deg og 5 ting han irriterer seg med deg.
      19. Juice og smoothie tips
      20. Tips til ulike aktiviteter man kan gjøre.
      21. Tips til hva man kan kjøpe til venner, kjærester,mor, far, bror, søster og besteforeldre.
      22. Tips til noe romantisk man kan gjøre for kjæresten.
      23. Bilder av hele leiligheten din.
      24. Dine 10 beste og værste opplevelser
      25. Fortell oss dine fremtidsplaner. Vil du ha barn, vil gifte deg med Daniel, hvor ønsker du deg å bu i fremtiden, er bloggingen noe du ønsker å fortsette med i framtiden og isåfall hvor lenge tror du.
      26. Ukens utfordring. Der vi lesere kommer med en utfordring vi ønsker du skal utføre. Du skal dokumentere hele utfordring. Enten på video eller ved hjelp av tekst og bilder. Du skal dele det med oss uavhengig om det ble velykket eller mislykket Jeg har et forslag til en utfordring som jeg ønsker du skal utføre. Lag en middag som inneholder popkorn.

    34. Kanskje et innlegg hvor du forteller ting om deg selv, litt info til dine nye lesere? 🙂
      Hvem er Marthe, oppvekst, gamle bilder osv 🙂

    35. Liker veldig godt det der “min første gang” innleggene, som min første hjemmefest, min første bh, min første sommerflørt osv.

    36. Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags sminke du bruker. Så kanskje du kunne ha laget et innlegg på det? 🙂 ønsker deg en flott kveld videre 🙂

    37. Du er så flink, Marthe!
      Jeg syns det hadde vært veldig gøy og utrolig nyttig om du hadde laget et innlegg om hvordan å ”style” forskjellige antrekk. Jeg har utrolig masse klær, men jeg strever alltid med å finne ut av hva jeg skal gå med, og hva jeg kan gå med til de forskjellige plaggene. Hvis du kunne lagd et innlegg om hvordan å bli mer kreativ på antrekk og ”style” forskjellige plagg, så hadde jeg blitt superglad! 😀
      Jeg ønsker deg en kjempe fin helg!

    38. Jeg elsker bloggen din, men mener at det kan bli litt overfladisk til tider, så mer personlige og meningsfulle innlegg hadde vært fantastisk!
      På den andre siden hadde det vært kjempegøy om du delte mer antrekk og stylingtips og hårtips og lignende : )
      <3

    39. Hei Marthe! Synes du er superflink, og det er kjempegøy å lese, spesielt DIY prosjekter.
      Hvis du skjekker ut “videosfashions” på instagram har de mange forskjellige DIY ideer, som det hadde vært kult om du blogget om.
      Feks er det en video hvor de lager en truse om til en stilig sportsbh, og lager plastik kopper om til en stilig lampe/pynt.
      Det er mye sminke og negler på den siden, men jeg tagget deg i den ene videoen på instagram, men vet ikke om du får varsel på det eller ikke.
      Hvis du har tid en dag hadde det vært stilig om du prøvde noen av de tingene 🙂
      Klem

    40. Ukens spørsmål
      14 februar dagen, altså hva kjæreste kan finne på den dagen
      Månedens lesere
      Hvilken musikk liker du

    41. Jeg liker å lese om hverdagen din, reiser, oppskrifter og
      antrekk:) Kommer desverre ikke på noe mer “spennende” forslag:’D

    42. – DIY’s
      – Interiør generelt
      – Reiser + bilder/opplevelser
      – Hjertesaker
      – Fletter?
      – Weheartit/Tumblr inspirerte innlegg, hva heter du på weheartit? 🙂

    43. Div er alltid gøy å følge med på!
      Interiør er utrolig gøy å se, åssen du styler og sånt!
      Trening?
      Matskrifter er alltid greit 🙂
      Turer 🙂
      Outfit savner æ veldig 🙂
      Sminkevideo?<3

    44. Hei:)
      Hva med januar fra de siste år til i dag, februar, mars osv, som du kan legge ut en gang i uken, der du viser antrekksbilder fra alle årene du har blogget for hver måned? Tungvint skrevet, men du forstod kanskje?

    45. Jeg elsker å spille brettspill -D vet jo du hadde et innlegg hvor du spurte leserne dine, men tenkte et innlegg etter du selv har testet noen av de spillene:) så hadde vært gøy hvis du f.eks gikk til innkjøp/lånte noen brettspill, å skrev litt om hva de synes om de ulike spillene her på bloggen:-D har så lyst til å bestille masse spill, men aner jo ikke hvilke som er bra eller ikke:p Liker også innlegg med serie- og filmtips:-) Og så liker jeg personlige innlegg, som omhandler alt mellom himmel og jord:) hvor man blir kjent med deg. 👍

    46. En liste med f.eks. 10 ting livet har lært deg, eller hva det å reisa har gitt deg som person (hvordan det får en til å vokse og bli selvstendig etc).
      Et annet tips kan være å skrive om råd til å bruke mindre penger, ettersom du har nevnt at du selv har blitt flinkere på denne fronten.
      Hvordan komme ut av komfortsonen, eller nevne små ting du setter stor pris på som vi som regel glemmer helt ut.

    47. Hår innlegg pleide du og gjøre ofte før! Husker at de var ganske enkle og følge 🙂 Serie tips kanskje å 🙂 Vet du gjør mye film tips,men serier ser jeg ikke ofte her. Også har jeg blitt glad i de mer personlige innleggene 🙂

    48. Jeg elsker innleggene der familien, venner eller Daniel svarer på spørsmål om deg, og de små “gullkornene” du av og til legger ut, og vil gjerne ha mer av dette 🙂

    49. Heisann, Marthe! Håper du har en fin lørdagskveld. 🙂
      Jeg kunne tenkt meg og lese om billige, sunne og gode middager, hva du alltid har i skapet/kjøleskapet, hva som er lurt og alltid ha liggende(matvarer).
      Koser meg sånn når jeg er inne på bloggen din, så om du skriver lengere innlegg er det alltids stas.
      Ellers:
      – hvilket kamera/objektiver osv. du har.
      – kanskje Daniel kan skrive et innlegg om hva gutta synes er lite attraktivt hos jenter.
      – mere gullkorn (helst alle du kommer på, ler meg skakk av de).
      Klemmer fra en Marthe-fan i fra Tønsberg

    50. Elsker bloggen din, er minst innom den en gang daglig 🙂
      Jeg og venninnen min trenger noen gode reise tips, gjerne så billig som det kan være og hvor som helst Norge.. Utlandet er det samme, setter pris på alt av tips

    51. Kanskje en fast “bilder som ikke kom på bloggen” i måneden? Sminketips? Hårtips! Du er alltid så fin på håret!
      Ellers så er spørsmålsrunder alltid gøy, konkurranser er veldig gøy, litt mer personloge innlegg, dine tanker om et tema?

    52. Mer sitater fra hverdagen din! Alltid gøy! Ukens spørsmål, ting vi ikke vet om deg, gjerne skrevet av besteforeldre, flauser, bilder som ikke kom på bloggen,

    53. Sminke tips – tips til god pleie av håret – mine 3 uvaner – favoritter i klesskapet – gullkorn.
      Liker alt du skriver på bloggen, mye grunnet du har bilder med (bra bilder), det gjør mer liv til blogginnlegget 😀 Og elsker Marthe tipser samt antrekksbilder 🙂

    54. Hei! Først av alt ville jeg bare si at bliggen din er den beste i bransjen etter min mening, stå på!
      Jeg har noen forslag til innlegg:
      – du må aldri slutte med “denne uken” – innlegget som kommer på søndager! Det er så utrolig morsomt å lese.
      – LISTER! Jeg er er et skikkelig liste-menneske og lager selv lister om absolutt alt. Så noen eksempler på lister kan være: 10 favoritt restauranter, 10 flaue øyeblikk, 10 gullkorn fra den siste tida. Den siste tror jeg virkelig kunne blitt artig å lese.
      – ett blogg vs reality innlegg. Der du viser hvordan bloggen får noen ting til å se ut, som egentlig er litt annerledes.
      – en oppskrift som innvolverer torsk. Ahhh, torsk <3

    55. Hva med innlegg der du skriver om alle landene du har vert i. Du kan liksom ha ett og ett land i hvert innlegg. Også skriver du om hotellet, maten, anbefalinger, hva dere gjorde også har du med mye flotte bilder:)) ellers elsker jeg alltid å lese om morsomme opplevelser, innlegg hvor du tipser, serie og film tips på netflix/Viaplay, og mer videoblogger!:)
      Klem fra meg:)

    56. Hei!
      Innlegg som viser bilder fra mobilen din, altså ikke snapchat bilder eller bilder som er lagt ut på instagram 🙂 Bare “kamerabilder” liksom 😀 Videoblogger er aldri feil! <3

    57. Hei!
      Lurte på om du kanskje kunne hatt flere antrekksposter, og muligens slike “et skjørt, flere antrekk” eller noe sånt? De månedlige oppsummeringene av antrekkene dine som du hadde før er også svært savnet! Det samme med slike “sminkeoppskrifter” og “håroppskrifter” Du er så flink til å eksperimentere med forskjellige farger på leppene, men jeg får det aldri til selv xD Forskjellige matoppskrifter er også sterkt ønsket fra ei som har gått tom for ideer til å variere middagene.
      Når det gjelder personlige innlegg, så er det godt forståelig om dette muligens kan være et sårt tema. Jeg har full forståelse om du føler det vil være å åpne seg mer for så mange lesere enn du ønsker. På den annen side ønsker muligens leserne dette for å kunne relatere seg til hverdagen din og deg som person, og for å lære seg mer om hvilken person Marthe egentlig er.
      Jeg håper noen av disse forslagene kan være til hjelp!
      Ha en fin dag!

    58. Hva med ei liste over reisemål som står på lista di, som du ikke har besøkt enda? Det liker jeg og lese om, å få litt inspirasjon fra nå som reiseåret og sommeren skal planlegges snart 🙂 Du har jo vært mange steder allerede, hva med å lage en guide der du skriver om dine absolutt favoritt reisemål så langt, hva du ville valgt dersom du skulle på shopping/sol bad/romantisk ferie etc.. Mange muligheter her 🙂 jeg reiser forresten til Island i slutten av måneden, kjøpte turen i julegave til samboeren etter jeg så du og Daniel hadde vært der faktisk… Hehe! 😀 lykke til!

    59. Jeg elsker å se bilder av topp 10/topp 5 favoritter i klesskapet, i ulike kategorier! Topp 5 gensere, topp 5 kjoler osv. 🙂

    60. Hvordan du gjør ditt hverdagshår.
      Hvordan kle seg like fint som deg i hverdagen, noen tips :)? Har mange mange hverdagskjoler, men klarer ikke ta det på meg til hverdags..
      Interiør og litt mer hverdag kanskje :)?

    61. Skriv fine middagsplaner for uken, du kommer ofte med veldig inspirerende middagsforslag. Fortsett med det 😀 det behøver ikke alltid å være 7 middager, da de fleste studenter aldri vil ha tid til å bruke så mye tid på mat og det koster ofte for mye å lage så mange middager. Så 3-4 oppskrifter kan også være nok 😀

    62. Hei Marthe! Du er fantastisk og det er bloggen og som alltid ❤️ Skjønner at det er vanskelig å finne på noe å skrive om hver da, men du gjør en strålende jobb! Jeg kunne gjerne tenke meg å se leiligheten litt bedre. Soverommet har vi fått sett kjempebra, men skulle gjerne sett litt mer av kjøkken, stue og spesielt klesskap! Håper den nye uka blir super for gode deg ❤️

    63. Fortell litt mer om familien din. Har du søsken f.eks?
      Du nevner bare besteforeldrene dine i innleggene dine. Hva med mamma eller pappa?

    64. – Få noen familiemedlemmer til å skrive noen flaue barndomshistorier/-hendelser
      – Vise frem plagg du har hatt i laaaaang tid, som fortsatt brukes (de fleste har vel en T-skjorte eller en joggebukse de har hatt så lenge de kan huske)
      – Et innlegg med de aller beste gullkornene
      – Ha et “tema” for antrekkene i løpet av en uke (feks at antrekket skal inneholde noe gult, blomster, striper osv hver eneste dag i løpet av en hel uke)

    65. “Confession time/Marthe svarer”. Et innlegg der alle kan kommentere anonymt sine hemmeligheter/vanskeligheter også kan du plukke ut noen av de og svare på det i et innlegg 🙂

    66. Hadde vært fint om du hadde laget et månedlig innlegg med shoppingtips på budsjett til studenter eller oss med lite penger, men som ønsker noe nytt i klesskapet. Kan du ikke ha det en til to ganger i mnd? 🙂

    67. En oppskrift på grove rundstykker hadde vært supert! Elsker bloggingen din fra før av, så bare stå på! HA EN FIN KVELD<3

    68. Et innlegg der du tipser om hvordan få forholdet til å vare eller hva man kan gjøre på en hverdag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg