Whipped Body Scrub – Grapefrukt

Hei gode dere <3 Jeg håper dere har fått en litt bedre start på dagen enn det jeg har denne tirsdagen! Her er nemlig stemningen sånn noe under middels i dag. Jeg klarte fader meg å påføre Daniel sin bil noen riper på vei hjem fra dagens morgenærend.. Hadebra Borges spareplan! Neida, jeg skal ikke ta sorgen på forskudd. Bilen skal på verksted i morgen, så vi får se da hvor mange kroner som blir igjen etter det. Høhø.  

Ellers har jeg det bare fint! Jeg har vært en tur i banken, hentet litt pakker og fått i hus alt som sto på handlelisten til avreise. Deilig å få unnagjort slikt i litt god tid for engangs skyld.. Jo, så har jeg laget meg enda en velduftende bodyscrub! En vispet, myk variant med grapefrukt denne gang. MÅ prøves! Kokosoljen jeg bruker er den mykeste og beste i verden. Jeg kjøper den på økologiske butikker eller på helsekostbutikker. Så vet dere det <3 

Du trenger:
1.
1 grapefrukt 2. 2 dl perlesukker 3. 1 dl kokosolje 4. Saften av 1/2 sitron 5. 1 dråpe rød konditorfarge

Slik gjør du:
1. Mål opp kokosolje og perlesukker og bland sammen med saften av sitron og grapefruit.
2. Visp det hele sammen til alt er godt blandet, og tilsett en dråpe rød konditorfarge.
3. Hell det hele over i en krukke og til den skal tas i bruk oppbevarer du den i kjøleskapet.

Over her ser dere fargen på skrubben uten konditorfargen tilsatt. Denne dråpen med rødfarge er selvfølgelig ikke nødvendig, men ettersom jeg hadde fargen tilgjengelig i bakeskuffen rørte jeg likegodt inn en liten skvett.

– Vips der har du en perfekt myk skrubb du kan bruke både i ansikt og på kropp <3


Noe å teste til søndagens hjemmespa jenter? <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg