Marthe tipser – Planleggingsbok

Jeg har fått verdens fineste dagbok til jul, og i dag har jeg lyst til å vise dere den! Jeg har jo allerede en almanakk som jeg skribler alt mellom himmel og jord i, men nå har jeg altså fått meg en egen bok som jeg kun har tenkt til å bruke for planleggingen av blogginnlegg! Vel, planlegging og fargelegging da… Boken inneholder nemlig ikke bare kalender og ukeplaner for hele året, men også 52 fine tegninger! -En til hver uke, så man kan fargelegge et kunstverk hver syvende dag. Hihi, hvor koselig er ikke det? Jeg er helt frelst av denne lille saken <3

Slik ser den ut inni! Søt ikke sant? Dere får blant annet kjøpt den på bokforhandleren Ark! Jeg kjøpte meg også noen fargeblyanter før jeg tok den i bruk ettersom arkene er litt for tynne til at man kan fargelegge med tusj <3

Fy søren, her i Kristiansand er det fullstendig snøkaos nå! Jeg tok akkurat bilen ut på tur for å handle ingrendienser til morgendagens blogginnlegg, og følte jeg måtte kjøre i 30 km/t selv på motorveien. Hoho, endelig blir byen farget ordentlig hvit! Jeg har aldri vært spesielt begeistret for vinter og minusgrader, men årets første fallende snø er like magisk hvert år <3 Dessuten gjør den dagene ti ganger så lyse, og ingenting gleder et blogghjerte mer!

– This years blog planner <3

Likte dere den? På nett får dere den til 129kr HER.
Bare et lite Marthe-tips på tirsdagen! Ha en fortsatt fin kveld <3

34 kommentarer
    1. God kveld! Stemmer det at du bestilt en kjole fra ASOS for en stund siden og at den brukte lang tid på å komme? Jeg vurdere å bestille der i fra, men har aldri gjort det før. Fikk du kjolen til slutt? Og om jeg husker helt feil, har du bestilt fra der før?
      Elsker inspirasjonen du gir gjennom bloggen din, jeg titter spent innom hver dag <3

    2. Hei vakre deg!
      Elsker bloggen din, og har fulgt deg såpass lenge til å vite at du abonnerer på ShaiBox! Jeg gjør også det, men jeg har problemer med å logge på Min Side, fordi det står at siden er nede… Jeg lurer rett og slett på om du også ikke kommer inn? eller om du kan sende en link hvor jeg kommer inn?
      Uansett, stå på med bloggingen videre <3 jeg leser hvert eneste innlegg!
      ha en fin kveld videre <3<3

    3. Den var så pen! Kanskje jeg må skaffe meg en slik etterhvert! Elsker bloggen din, den oser av glede og optimisme <3
      Jeg har et lite spørsmål! Jeg sitter her og lurer på om jeg skal bestille en swiss roll (den kosmetiske saken med mange nåler som skal fjerne arr o.l). Har du noen erfaringer med den? <3

    4. Tove Synnøve: Hei Tove! Så hyggelig å høre 😀 Å, jeg vil ihvertfall ikke anbefale å handle fra Asos. Jeg har både betalt for kjolen og for tollen, men har aldri sett noe til pakken, og det er nå over to måneder siden jeg bestilte den :/ Jeg vet at mange andre har bestilt fra Asos uten problemer, men jeg har bare handlet her en gang og fikk altså aldri kjolen min. Den dukker forhåpentligvis opp om noen dager/uker, men jeg skulle jo ha den til et julebord i november. Hehe <3

    5. Elise: Hei Elise <3 Hmm, her har jeg ikke så mye peiling. Jeg har ikke noe "min side" hos shaibox da de til nå bare sponser meg med produkter når jeg går tom, men jeg ville prøvd igjen i morgen og hvis det ikke går da heller, så kanskje ringe inn til kundeservice? Det pleier aldri å være tekniske feil på siden mer enn et par timer, så da tyder det på at det er noe på din side som ikke fungerer 🙂 Det hjelper de deg helt sikkert med <3 Nummeret jeg finner på siden er: 22 22 80 00, men jeg tipper de har åpningstider 🙂

    6. Kamilla: Ikke sant? Ah, jeg digger den! Kommer til å bli brukt flittig i år 🙂 Ja, jeg har testet denne rullen som du snakker om. Nå har ikke jeg så mye arr og slikt som det er meningen den skal fjerne, men jeg testet den likevel og følte meg bare veldig fresh etterpå. I perioden jeg brukte den slet jeg heller ikke med noe urenheter, og det var utrolig deilig. Om det kom av den eller noe annet aner jeg ikke, men jeg tviler ikke på at det var swissrullen som gjorde jobben sin! 🙂

    7. Kommer det en video eller bildevisning av hele leiligheten etterhvert som du føler det er klart? Har så utrolig lyst til å se hvordan hjemmet deres ser ut, finner så utrolig mye inspirasjon til hvordan man kan ha det selv ved å se alt det fine av møbler og små dekorasjoner og tilbehør som dere har!! Blir så utrolig inspirert av stilen din og får virkelig ikke nok 😀

    8. Glemte en liten ting; Lurte på om du også kunne fortelle – enten her i kommentarfeltet eller i et eget innlegg om hvor du henter inspirasjon til interiør fra? Om det er blader eller nettsider, trenger tips til å kikke selv <3

    9. For et godt tips i det nye året, denne må jeg absolutt gå til innkjøp av!
      Dette er første gang jeg kommenterer på bloggen din, selv om jeg er fast leser hver dag. Ville bare du skulle vite at jeg er storfornøyd med bloggen din, selv om jeg er svært dårlig med å si det! Men elsker at du kommenterer tilbake til leserne dine, det er utrolig fint å vite at jeg kunne spurt om noe og at jeg hadde fått svar, ikke slik som hos andre bloggere der man spør men aldri får svar, da gidder man ikke å spørre 😉
      Ha en fin uke 😀 Klem

    10. Du er kjempeflink til å tipse, elsker det når du viser sånne små hverdagsgleder. Men det er en ting jeg skulle ønske jeg kunne se mer av; litt dypere og seriøse innlegg. Jeg ser det på toppbloggerne og et par til men her er det ikke. Jeg tror det ville gjort deg enda mer populær. Det virker veldig falskt, du har det jo sikkert veldig fint og fantastisk til tider, men jeg vil se mer av dine mer ekte dager. Fint med glansbilde, men jeg mister interessen. Det er alltid det samme. Syns også outfitposter er veldig bra, men det er det jo ikke noe mer av…

    11. Nei ååå, denne var jo perfekt! fikk kjempe lyst på den ;o
      mye mer spennende enn den billige (men søte) som jeg kjøpte i går. Hm. Kanskje jeg kjøper denne også, haha. Siden dette er en dagbok, og ikke en planlegger i seg selv ;-P
      Likte at det er tegninger man kan fargelegge inni. Er blitt helt hekta på det 😀

    12. Jeg har ikke kommet inn på shai på flere mnd. Hater virkelig at de satte opp prisen 60kr, sender oftere enn jeg hadde huket av for og at jeg får masse ting i tillegg på bekostning av færre blader..

    13. Thea: Hei Thea! Tusen takk for en fin, konstruktiv tilbakemelding 🙂 Mer antrekk skal det så absolutt bli mer av i 2016! Det gleder jeg meg masse til. Jeg har egentlig et lite ønske om å holde det jentete. hyggelig og lett her på bloggen med tips til alt mellom himmel og jord, antrekk, oppskrifter og litt om meg og min hverdag. Man finner jo slike blogginnlegg som du etterlyser så mange andre steder! 🙂 Jeg synes liksom ikke politikk, religion, og det som måtte være på nyhetsagendaen passer inn blant mine relativt overfladiske blogginnlegg. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om alt sammen, men dette er noe jeg diskuterer og følger med på på privaten. Bloggen vil jeg bare skal være mitt og ditt lille fristed hvor vi kan hygge oss med alt annet. 🙂

    14. Silje: Å <3 Tusen takk for kommentaren din Silje. Dette var hyggelig lesning på morgenkvisten 😀 Her er det bare å spørre i vei. Jeg skal svare så godt jeg kan! <3 Stor klem 🙂

    15. K: På interiørfronten er jeg utrolig dårlig på å lete etter inspirasjon. Det lille jeg henter inn får jeg når jeg går på interiørshopping eller leser Det Nye – Interiør. Hehe, ellers finner jeg som regel bare ut hva jeg og leiligheten trenger av å traske rundt i den :’D Har du noen tips til fine interiørbloggere så hyyl ut. Kunne trenge litt inspirasjon selv <3

    16. K: Ja, det håper jeg. Det er egentlig ikke så mye som gjenstår heller. Det er bare klesrommet som mangler et par ting, også MÅ vi få farget dørene hvite. 🙂 Håper vi får det ordnet i nærmeste fremtid <3 Tusen takk for en kjempefin kommentar 😀

    17. Wow, gud så genialt! Tror jeg må skaffe meg en selv, blitt helt frelst av disse bøkene man fargelegger i. Ingenting er vel mer en litt avslappende fargelegging i uke planlegging.

    18. For en fin bok! Den tror jeg at jeg må gå til innkjøp for. Her har vi dessverre ikke en millimeter med snø. Nesten litt trist den 6. februar! Jaja! Ha en fin onsdag videre!<3<3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg