Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Er det lov å si livet? Hehe, neida de første og siste dagene av denne uken har virkelig vært helt fantastiske. Det var så godt med litt kvalitetstid med familien, selv om det bare var for et par små dager. Stavangerdagene var så trengende! Ellers vil jeg også trekke frem gårskvelden. Min kjære og jeg var på julebord hos naboer og kollegaer som nå også er blitt en skikkelig godgjeng av venner. Årets første pinnekjøtt middag ble inntatt og jeg følte jeg lo i seks timer i strekk <3 Ah, det ene julebordet har bare toppet det andre i år!

Ukens nedtur… Stuebordet vårt har enda ikke kommet, og nå begynner jeg å lengte skikkelig etter å komme i orden. Planen var å klare det til jul, men med bare én uke igjen til juleferien, ser det heller dårlig ut. Jaja bordet har bare med å komme til nyttår, for da skal Borge muligens invitere på nyttårsmiddag!



Ukens tips… Denne mintkakaoen fra Kremmerhuset! Det er pulverkakao som du blander sammen med varmet melk, og smaken… Vel det smaker som rennende after eight. JUMMY! Blir ikke bedre enn Whittard kakao.
 

Ukens cravings… Jeg har ikke hatt noe spesiell craving denne uken! Jeg har bare vært helt vill etter håndball! Hehe. Gleder meg som et barn til å se kampen i kveld med en diger pizza fra Pizzabakeren til.

Ukens sang… Paper Thin – Astrid Smeplass. Forguder alt av den jenta jeg! 

Ukes new in… Denne grå, søte kjolen kjøpte meg med meg hjem fra Bikbok i går da jeg egentlig bare skulle ha gavepapir og dilldall. Elsker slike langarmede kjoler som jeg kan gå med innendørs i hverdagen. Ellers har jeg åpnet en tredje adventsgave fra bestemor og bestefar i dag, og inni denne skjulte det seg kluter og håndklær, seks flotte, etterlengtete vinglass, og to splitter nye kokebøker. Jeg.Ble.Så.Glad! De besteforeldrene mine altså.

Ukens film… Happy Feet, den gikk på tv2 tidligere i ettermiddag og den ga meg så julestemning der jeg lå på gulvet, drakk kakao, spiste lussekatter og fargela i tegneblokka mi… Jeg følte meg som en femåring der jeg lå sminkefri i pysjen, og stresset over pingvinenes problemstillinger. <3 Ja, jeg har fått meg en ny hobby!

Mer om det skal jeg skrive litt om i morgen!
Ønsker dere en fin søndagskveld videre <3

15 kommentarer

Siste innlegg