Marthe tipser – Kreativ innpakning

Her kommer et inspirasjons-innlegg med en smakebit på hva som opptok min tid i går formiddag! Årets første julegaver ble pakket inn, og hjelpes som jeg koste meg med dette. Jeg glir rett inn i min egen verden når jeg får lov til å være litt kreativ! Gaver strøs ut over hele gulvet, jeg ligger på alle fire, og silkebånd surres rundt både armer og ben <3 Åh, som jeg nyter disse julestundene! Det er ikke mye som skal til for å gjøre gaven hakket mer spesiell heller! Det enkle er ofte det beste, og butikker som Nille eller Upstais har utrolig mye billig og fint.

Alt du behøver for en ren og pen innpakning, er et hvitt innpakningspapir med et farget silkelignende bånd til! Bare dette synes jeg blir utrolig fint, men om du vil ha det hakket mer kreativt så kan du alltids tre en julekule på silkebåndet, tilføye en bit av en grønn granbusk, en hvit fjær eller et unikt kort!

Altså, man kan bruke alt! Sugerør? Ja, hvorfor ikke?

Under her har jeg remset opp mer eller mindre alt jeg har brukt til årets første gaver, så nå kan dere dra på innpaknings-shopping med en eneste gang. De fleste sentre har vel til og med søndagsåpnet i dag? Fyll kakaokoppen, sett på litt julemusikk og kos deg med årest gaveinnpakning.

Spør hvis dere lurer på noe <3 Nå skal jeg ENDELIG gå løs på denne 3 søndag i adventsgaven vår! Bestemor og bestefar sendte med en adventsgave som Daniel og jeg skulle få åpne sammen i dag. Hihi, jeg er så spent!

Lussekatter skal jeg også bake i dag <3 Det er jo Lucia dagen!

15 kommentarer
    1. eg pakker gaver for kundene på VITA i dag etter eg plukker dem ut og mine har nok ikkje nett fjær og julekuler,men de blir ganske fine og folk er fornøyd- Hjemme er eg mer kreativ…….noen ganger litt sånn tau og litt rustikk på grovere papir og andre ganger blankere papir og mer kreative bånd….eller rosetter
      eg ELSKER gaver og noen ganger er det fine gaveposer…noen ganger kjøpte og andre ganger laget av goodiebags eg har fått gjennom året og som man kler med julepapir og så har du en fin gavepose med plass til litt av hvert 😀
      <3 ha en vakker 3 advent

    2. Hei, så du lå ut bilde av de vinglassene du fikk på snap idag, hvilket merke og hvor er de kjøpt? Digger slike glass og har vært på utskikk lenge etter slike

    3. Å, så fine innpakninger det var her! og elsker båndene ;3
      veldig stilig med sugerør og fjær som pynt også 😀
      her skal vi også bake lussekatter, wii. Ønsker deg en fin dag videre <3

    4. Gleder meg til å sette meg ned å pakke pakker! Det blir som regel julepapir som hele familien bruker full av nisser men jeg tror jeg skal prøve meg på noen classy innpakninger i år. Liker idéen med julekuler!

    5. Hei! Din blogg er min favorittblogg av alle, men kan du skifte header snart. Får så sommerstemning av å se den.. Ellers digger jeg deg <3 !

    6. Eliiebellie: Hei! Så hyggelig å høre <3 Ja, det må jeg se og få gjort. Jeg er så utrolig lei av den selv. Skal på shoot nå til tirsdag så da håper jeg noen av disse bildene kan brukes til en ny header 🙂 *Fingers crossed*

    7. Bergensergenser: Å så deilig! Håper lussekattene dine ble like gode som mine :’D Hehe, jeg er på min fjerde. Hihi! <3 Tusen takk. Ha en fin søndagskveld videre du og 🙂

    8. cuskima: Tipper du er dronninga av innpakning etter å ha pakket både for deg selv og alle kundene på Vita 😀 Mye man blir god på av å jobbe i butikk! Hihi <3 Tusen takk Lin! Det håper jeg du og har hatt <3

    9. vi har noen gavepapirsnobber som rynker på nesen og sier de ikkje vil ha vårt papir…..da tenker eg ikkje si ja når eg spør om du vil eg skal pakke det. Det er VITA ikkje Harronds likssom :D:D:D
      hatt en super dag, nå er det en halv pizza fra peppes i ovnen klementiner advenstlys te litt blogg og kosestund med hundejentene <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg