17 things i wish i knew sooner…

Jeg håper dere er like glad i lister som det jeg er, for her kommer enda en! Det er et par måneder siden forrige “things i wish i knew sooner” bloggpost, så nå følte jeg det var på tide å remse opp noen nye morsomme punkter. Kanskje ikke like dype denne gang, men fremdeles sanne, og ganske så on point! Håper dere liker det <3 Været i sør er ordentlig trist og dystert denne torsdagen, så de to siste tre timene har jeg brukt til å rydde opp i mailboksen, skrible i planleggingsdagboken og nyte en bedre frokost. Jeg er stiv som en stokk etter to gode treningsøkter denne uken, så i dag tenker jeg bare å holde meg innendørs og sminkefri mens jeg knipser bloggbilder til dere. Hehe, ikke av meg vel og merke, men gliset mitt behøver heldigvis ikke alltid å være med.

♦ Man angrer aldri på en full minnebrikke. Ta alltid litt for mange bilder!

♦ Det du ikke får gjort før klokken 12.00, det får du som regel aldri gjort. Stå opp tidlig !

♦ Veien er skremmende kort mellom passelig med salt og alt for mye salt.

♦ Du får hva du betaler for når det kommer til neglelakker. Billige lakker preller av etter et døgn.

♦ Du blir ikke slankere av å kjøpe nytt treningstøy.

♦ Ta vare på knærene dine. Du får bare utdelt ett par, og disse skal bære deg livet ut.

♦ Spontane opplevelser blir alltid de beste. Ikke planlegg eller sett forventninger til absolutt alt.

♦ Materalistisk lykke varer i alt fra en time til et døgn. Er det verdt å ikke sette pengene på sparekonto?

♦ Hvis du løper til bussen i høye hæler, kommer du til å 1. Vrikke ankelen 2. Miste bussen, eller 3. Begge deler.

♦ Den største gleden er å gjøre andre glad. <3

♦ Du kan ikke stole på et barn uten bleie. Eller en valp for den saks skyld.

♦ Du er født med to ører og en munn. Du kan lytte dobbelt så mye som du prater!

♦ Du tjener ikke penger av å handle på salg.

♦ Du kan drikke melk som er gått ut på dato, men du bør ta en titt i kartongen først.

♦ Du vet du har en bestevenn når det er gått måneder siden sist og alt er det samme som før <3

♦ Det går an å beundre andres utseende uten å stille spørsmål til sitt eget.

♦ Vær takknemlig for menneskene som har gjort deg vondt. De har vist deg hvordan du ikke ønsker å være.

Det var dagens funfacts! Hihi, ha en deilig torsdag videre <3

23 kommentarer
    1. Synes bloggen din bare inneholder funfacts, “månedens …..” og “ukens cravings” for tiden…. Blir litt kjedelig til tider. Ellers stå på Marthe!:-)

    2. Hei Marthe! Jeg tenkte bare jeg skulle fortelle deg at du gjør en skikkelig bra jobb på bloggfronten for tiden! Jeg har fulgt deg fra begynnelsen, men har alltid hatt en liten skrekk for kommentarfelt. I dag tenkte jeg at jeg bare må komme meg over den frykten, og fortelle deg hvor utrolig du er! Du er så inspirerende, positiv og nydelig, og jeg håper du får en strålende dag 😀

    3. Silje: Å <3 Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding. Slik respons blir jeg så vanvittig glad for 🙂 Bare å komme over skrekken for denne typen kommentarer bestiller jeg hver dag fra deg fremover! Hehe 😀 Nei, men tusen takk for oppmuntrende ord! En strålende torsdag må du og ha 🙂

    4. Er enig med Cec i at det blir litt lei mye oppramsende innlegg, uten at jeg greier å sette fingeren på hva jeg ville hatt mer av i stedet.. Men du er veldig flink til å blogge, altså, og jeg likte godt dette innlegget, men det er ikke alle andre jeg har vært like fan av i det siste.

    5. Du virker som en fantastisk jente, Marthe! Bloggen din er så inspirerende og fin, tusen takk for at du legger så mye arbeid ned i den! 🙂

    6. I motsetning til Cec, så ELSKER jeg sånne lister!! 😀 Føles som om jeg leser et magasin. Ikke minst fordi DU får de til å være innholdsrike og kreative. Og selvfølgelig er det jo kos med litt personlige og hverdagsinnlegg også. Men disse er favoritten:) Søker også gjerne tips til sanger i forskjellige situasjoner! trening, hangover, party, biltur, jul etc.
      STOR KLEM <3

    7. Liker veldig godt litt mer personlige innlegg. Tingene du gjør i løpet av en dag, treningsinnlegg, videoblogg, innkjøp av klær osv. Husker før når du var sammen med Jonas. Da likte jeg bloggen din sinnsykt godt. Etter det så har bloggen din bare tapt seg føler jeg. Men kanskje du var mer motivert til å blogge da, ikke vet jeg:-)

    8. Kommenterer nesten aaaldri! Men i det siste har jeg fått skikkelig lyst til å legge igjeeeen kommentar, så endelig fikk jeg gjort det! Jeg elsker bloggen din for tiden, lest den hver dag lenge, men i det siste har den blitt enda bedre! Fortsett med lister, det er det beste jeg vet å lese! Lister om hvordan få en bedre morgen, bedre hverdag, hvordan slappe av i hverdagen, funfacts om deg, fortsett med det!<3 stå på, du er en fantastisk blogger og virker som en fantastisk person<3

    9. Er så enig med deg i alle punktene, spesielt den siste. Stjele den jeg😇 Stå på, du gjør en fantastisk jobb 👏😃❤️

    10. eg er uenig -syns du har mye og variert på bloggen så eg skjønner ikkje klagene her?
      Lister og oppskrifter og forslag og DYI og alt mulig bare på få dager.
      Masse lure tips du har,men er helt uenig ang før kl 12..eg er nattdyr så eg både baker og lager mat-monterer skap og skriver blogginnlegg lufte hundejentene, farge håret ta på selvbruning mm om natten 😀
      <3

    11. Hei Marthe! Angående ditt punkt om billige neglelakker, jeg er 99% enig, (hallo, Depent er kanskje det fæleste som eksisterer) men, om du har muligheten til å prøve Barry M sine Gelly Hi-Shine neglelakker, do it! Vet ikke hvor mye de koster hjemme, men her i England ligger de under 4 Pund, og de er helt fab! Ha en fin kveld videre xx

    12. Synes du er flink å variere innleggende dine og jeg liker absolutt å lese listene du lager. Kan kjenne seg igjen i mye av det og hente inspirasjon 🙂 blir alltid så glad av å klikke meg innom bloggen din, du virker som en fantastisk person. <3 stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg