18 filmer til mørke høstkvelder

Hei, og god lillelørdag alle sammen! Tenk, en hel uke av oktober har allerede gått, og tre uker gjenstår til månedens siste dag. Har dere lagt noen planer for Halloween i år? I fjor kledde jeg meg ut som djevelen sjæl og festet natten lang, så i år tenkte jeg i grunn å kjøre en rolig kveld i heimen. Enten med girlsa og litt vin ettersom det faktisk er en lørdag, eller med god mat og en skrekkfilm i armkroken på min kjære <3 Akkurat som jeg skal her i Høvåg i kveld! For hvem har sagt at det være Halloween før man kan snurre skrekkfilm?

Jeg digger denne sjangeren jeg! Jo mer jeg skvetter jo mer koser jeg meg. Hihi. Mine absolutte favoritter har jeg delt med dere to ganger tidligere, men ettersom jeg stadig oppdager nye varianter har jeg faktisk samlet opp nye 18 filmer å tipse dere om denne onsdagen. Håper det finnes noe her du ikke allerede har sett! <3 Så fort jeg får unnagjort mine timer foran pcen, og Daniel blir ferdig med sitt på jobb, kjører vi en real kosekveld med deilig middag, fyr i peisen, gode ulltepper og skrekkfilmen “Before i wake”. Denne har jeg nemlig ikke fått sett enda, men traileren så så vanvittig spennende ut! Det er noe med barn i skrekkfilmer altså.. Barn er skumle!


♥The strangers  ♥The cabin in the woods ♥The crazies ♥Knock knock ♥Would you rather ♥Poltergeist ♥All the boys love Mandy Lane ♥Before i wake ♥The possession ♥Demonic ♥The gift ♥The caller ♥Panic room ♥The Omen ♥The Descent ♥The butterfly room ♥It follows ♥Skjult


Har dere sett alle disse før? Hvilken er deres absolutte favoritt-skrekkfilm?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg