Flytter inn til kjæresten!

Hei dere! Endelig sitter jeg plantet foran pcen igjen. Ah, det har hendt så mye GØY det siste døgnet! Hvor skal jeg begynne? Aller først: Bølgen MÅ dere bare komme dere på kino for å se! Enhver muskel i kroppen var spent allerede fra første stund, og alt jeg hadde lyst til å gjøre var å hoppe inn i skjermen og trykke på den forbanna røde knappen. Haha! Dere som ikke har sett den alt må bare se og komme dere på kino. <3 For en film, og for en kinodate! Jeg koste meg glugg fra morgen til kveld i går. Skikkelig avslappende og deilig avslutning på uken.

Mandagsmorgenen min gått til et spennende møte for en jobb Kristina og jeg har på Vågsbygd senter i helgen. Snapchat har allerede avslørt litt, men mer om det skal jeg fortelle dere siden! <3 Nå tenkte jeg først og informere om at jeg i dag har sagt opp min elskede leilighet på tømmerstø. Herregud, jeg føler jeg akkurat har gitt slipp på babyen min, men er det så rart egentlig? Jeg elsker både hjemmet, hagen, og hele tømmerstø, men jeg elsker Daniel mer, og vil selvfølgelig mer enn noe annet bo sammen med ham. Hihi! Så da har de bestemt seg for å bli samboere! Kjærleiken altså <3 Jeg gleder meg noe helt vanvittig til å våkne opp med min kjære hver eneste dag, spise middag sammen, trene sammen, slappe av om kveldene, eller jobbe i hver vår ende av det kommende hjemmekontoret! Hoho, mannen har gitt meg frie tøyler til å renovere hele stedet hans, så om noen måneder setter jeg i gang med prosjekt DIY-leilighet. Eget rom til klærene har jeg også fått, så vi skal ikke se bortifra at et splitter nytt walk in blir det første jeg setter i gang med. Himmel, som jeg gleder meg <3


Jeg blir litt svett av å tenke på hvordan jeg skal få med meg alt jeg eier og har, og hvor mye tid som skal settes av til pakking, selging og kasting, men så lenge jeg får lånt meg en bil skal jeg nok få det unnagjort i en fei. Leiligheten til Daniel er heldigvis enda litt større enn min, så god nok plass skal det nok bli til oss begge to. <3 


Ville bare innom for å dele denne lille nyheten med dere jeg <3
Vel, sammen med mine siste antrekk. *Savner sommervarmen allerede*

65 kommentarer
    1. Åh så fantastisk! 🙂 lykke til med det ja 🙂
      deilig at du er kommet tilbake på blogg.no.
      Slutta å følge deg når du var på .no domenenet. Ble så stress 🙂 Ble døds glad for å se at du har bytta nå (selvom det sikkert er en stund siden, bare meg som ikke er oppdatert!) 🙂
      Ha en fin dag videre turtelduer <3

    2. Så utrolig gøy og koselig! Elsker selv tømmerstø, og planlegger å flytte inn i leilighet der snart. Vil du si ca hvor du flytter nå? (spør av ren nyskjerrighet, hihi) Kos deg videre idag <3

    3. Åå så koselig, nå ble jeg så glad på dine vegne! gratulerer så mye! Gleder meg masse til å se den nye leiligheten 🙂

    4. Så koselig å høre! Lykke til, det går nok superbra:) Når begynner du å flytte inn? Men jeg lurer på en ting, hvis du hadde fått tilbudet om å være med på bloggerne, hadde du takket ja da? Det hadde vært så utrolig gøy å sett deg der! Jeg elsker deg og bloggen din, så jeg hadde hoppet i taket av glede hvis det hadde skjedd:D Håper du får en flott dag videre! Klem:)

    5. Anna: Tuusen takk <3 Heldigvis elsker jeg alt som har med flytting å gjøre bortsett fra utvask-delen. Pakking får bli min lille hobby på kveldstid fremover. Hehe! Så får jeg heller booke et utvask-firma som kan ta seg av den kjedelige jobben :'D

    6. Gratulerer så mye! 🙂
      Har kanskje et litt teit spm, men er det en grunn til at du ofte snakker om deg selv og kjæresten din i tredjeperson? :p
      Ha en fin dag videre!

    7. Anonym: Hei! Ja, selvfølgelig <3 Daniel bor på Håned, så nå flytter jeg inn til han i førsteomgang, og hvis det går som planlagt (superbra) så kjøper vi nok noe sammen en gang i fremtiden! 😀

    8. Gratulerer så mye, fine du!!
      Håper dere får det fantastisk sammen, kan si jeg gleeder meg til DIY, det er noe av det beste altså!
      Stå på <3

    9. Gratulerer så mye med en forandring i hverdagen! Misunner deg mye, for det er jo såå koselig! Men nå bor jeg jo omtrent med den nye fyren uansett; hihi 😉

    10. Tonje: Tusen takk Tonje! 🙂 Tenker du på setningen: “Så da har de bestemt seg for å bli samboere!”. Jeg prøver bare å ha litt variasjon i teksten så ikke hver setning blir lik eller inneholder “Meg og han, han og meg”. 🙂

    11. ÅÅh så koselig! Gratulerer så mye 🙂
      Hvor gøy det blir når du får innrede hele leiligheten slik du vil, heldig jente. Alt med interiør og oppussing er jo bare super gøy.
      Ha en fin dag 🙂

    12. Åååå for en gladnyhet! :’D Gratulerer så mye søteste dere! <3 Håper og tror at dere får det superfint!

    13. FOR en koselig nyhet! Blir glad på deres vegne jeg altså… Blir spennende å føle med på den nye garderoben 😉 Har et stort ønske om walk in closet selv, meeen det forblir nok et ønske en stund til hehe<3 Håper du har fått en fantastisk start på uken! Klem

    14. Hei Marthe <3
      Vært fast leser her i mange år, men tror aldri jeg har kommentert! Ikke fordi det har noe med deg å gjøre, men jeg kommenterer mer eller mindre aldri noen av bloggene jeg leser. Hvorfor? I dont know!
      Iallefall, så utrolig hyggelig! Jeg er så glad på deres vegne! Jeg har fulgt deg gjennom ditt forrige forhold, da det tok slutt og nå, når du er så heldig å finne en ny en! Eller, han er så heldig å finne deg<3 Ønsker deg alt godt!
      Sliter selv litt med kjærligheten om dagen, men jeg satser på at alt løser seg. Hvis man er meant to be så gjør det nok det, og hvis ikke så håper jeg at jeg er så heldig å finne en ny en jeg også!
      Uansett, takk for at du stråler opp her på bloggen hver eneste dag. Du gir meg glede i hverdagen, gleder meg alltid til å lese og se på hva du har å dele med oss! Du er en fantastisk jente! Stå på, og kos deg med kjærligheten <3

    15. Gratulerer så mye Marthe! Ble faktisk utrolig glad på dine vegne nå! Gleder meg til å se den nye leiligheten<3<3

    16. Tusen takk fineste du -eg planlegger å bli bra fort -i dag er det bare sengen -fri hele uken for eg klarer ikkje stå….så
      lykke til med pakking og sånne greier 😀 gleder meg på deres vegne <3<3

    17. Stine: Tusen takk Stine! Du er snill du <3 Walk in closet blir det nok på deg og en dag skal du se! 🙂 Uken min har startet kjempebra. Går bare rundt og gliser jeg nå. 🙂 Håper din start har blitt like myk! Klem

    18. Andrea: Tusen takk snille! Ja, jeg er helt enig. Interiør, flytting og oppussing er supergøy. Ihvertfall i begynnelsen! Haha, men så er resultatet som regel alltid verdt strevet 😀 Ha en super mandagskveld 🙂

    19. Anne Mette: Åå <3 Dette var hyggelig å lese. Tusen takk for gode ord Anne Mette! Setter kjempestor pris på disse kommentarene :') Dette med kjærleiken ordner seg for deg og til slutt skal du se. Det gjør det alltid <3

    20. Ikke så ofte jeg tar meg tid til å kommentere (skal skjerpe meg, hihi!) men nå må jeg bare få gratulerer deg!! Herlighet så koselig, dere er det søteste paret jeg vet om <3 Du skrev du skulle selge/kaste klær, hadde det vært noe å selge noe av klærne på bloggen/instagram? Du har så vanvittig mange fine plagg, så jeg kjøper gjerne noe av deg! Håper du får en super kveld, gode deg, stoor klem <3

    21. Gratulerer! såå koselig 😀 dette var faktisk noe jeg tenkte på forrige uke, da du var så redd for å sove alene, haha! Du er liksom min venninne uten at du vet det 😛 er så glad på dine vegne! Regner med bestemor og bestefar er glad også 😉 slipper de å bekymre seg for deg så langt unna, nå vet de at du er i trygge hender. Flytter du inn før jul? 🙂

    22. Gratulerer så mye! Håper dere får det fint som samboere <3
      Ønsker deg en god flytting og en herlig uke!
      Ta gjerne turen innom vår blogg, vi har spørsmålsrunde gående nå ^^,

    23. Så glad jeg er på deres vegne! Masse lykke til <3
      Ellers må jeg bare si at du inspirerer meg til å være et bedre menneske hver eneste dag. Den positiviteten og utstrålingen du viser her på bloggen er uungåelig. Du virker også som et veldig snilt og jordnært menneske.. Super klem 🙂

    24. Hei Marthe! Åååå, gratulerer så MYE 😀 Hurra for kjærligheten! Nå ble jeg skikkelig glad på dine (og Daniel sine) vegner 🙂 Kjempe kos! Ha en fin mandagskveld. Klem<3

    25. Wææ! SÅ utrolig kjekt!! 😀 Masse lykke til med flyttingen, man har så utrolig mye mer enn man tror – er helt sykt 😛 Jeg flyttet nettopp til Oslo fra Bergen, skremmende hvor mye ting man har altså 🙂
      God uke videre 😀

    26. Sååå gøy!!
      (Jeg visste at du bodde i Kristiansand, men ikke at du bodde på Tømmerstø, jeg flyttet til Skudeviga 1 august, så er ikke så langt unna!!)

    27. Gratulerer, Marthe! Så fantastisk! Er så glad på dine vegner. Gleder meg virkelig til å høre mer om flyttingen!

    28. SV:
      tja, det skjedde jo farlig fort da, men så er det vel greia å innse hvor heldig man er! <3 Vi har det ganske okei, du og jeg, Marthe!! <3

    29. åå, Marthe så godt å høre!! Dere er virkelig et søtt par! Ønsker deg lykke til med pakkingen:)

    30. Hedda Kalfoss: Se der fant jeg kommentaren din Hedda! <3 Den har bare sklidd forbi den! Tusen tusen takk for det. Jeg gleder meg masse. :') Jeg begynner innflytningen allerede nå jeg. Pakker og styrer som bare det så jeg kan komme meg over så fort som overhode mulig, men oppsigelsestiden i leiligheten min er uansett på tre måneder. <3 Angående bloggerne, så vet jeg ikke helt. Jeg tror ikke jeg kunne tenke meg å dra kamera med rundt til venninner, Daniel og familie altså. Om all filming skulle foregått rundt meg, så hadde det vært greit, men bloggerne ville nok hatt det litt mer personlig enn det jeg er komfortabel med 🙂

    31. Gratulerer og lykke til som samboere kjære Marthe! 😀 Dette her blir spennende å følge fremover, dere ser så lykkelige ut sammen og det er bra <3
      Jeg har fulgt deg helt siden du startet! Om ikke det første innlegget, så hvertfall de første ukene/den første måneden 😉
      Klem til deg nydelige <3

    32. Gratulerer så mye Marthe! Dette unner jeg deg virkelig! Kos deg i tiden fremover, gleder meg til å følge med<3 Klem til deg

    33. Hei Marthe!
      Den hvite kjolen som du har hatt på deg et par ganger nå, hvor er den fra og kan du legge med en eventuell link, hvis du finner den igjen? Ha en fortsatt super Torsdagskveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg