Antrekk – 100915

God morgen, og god HELG alle sammen! Da var det blitt fredag igjen gitt. Denne helgen skal bli så fin! I kveld skal Daniel og jeg kose oss med middag, og i morgen drar jeg i bursdag til naboene hans, kollegaene og våre/mine nye venner. <3 Daniel må dessverre jobbe, men jeg kjenner det er på tide å erstatte hjemmelørdagene med Skal vi danse, risgrøt og kokosboller, med noe litt mer sosialt. Haha! Når til og med bestemor oppfordrer meg til å komme meg på fest, da er det på tide. Det tror jeg aldri har hendt før noen sinne.

Gårsdagens antrekk får dere i et bildedryss her! Det var noen som lurte på hvor den røde genseren fra gårsdagens siste post var fra, og den er altså kjøpt på Cubus. Skjørtet er fra Vero Moda, belte og jakke fra Bikbok, og klokka fra Marc Jacobs. Så vet dere det! Nå skal jeg hoppe avgårde til butikken for å hente noen pakker. Jeg aner ikke hva det er som har dukket opp i posten denne gang, men jeg krysser alt jeg har for at det er treningstøy. Jeg venter nemlig på en oppgradering av treningsgarderoben! Løpemotivasjonen min kunne trenge en boost om dagen, så la oss håpe på litt nye løpegensre, tightser, og jakker til høstens utendørsøkter!

Vi sees igjen litt senere dere <3 Ha en finfin fredag så lenge!

28 kommentarer
    1. For et flott antrekk! Nydelig du er <3 Selv erstatter jeg to helger på rad med litt for mange festligheter og alkohol med gullrekka på tv og ikke mist skal vi danse i morgen 🙂 Kos deg masse denne helgen frøken!

    2. Hei Marthe! Ååå, elsk på genseren. Du kler jo så utrolig fint farger, og rødt intet unntak 🙂 Virker som du har en sosial helg i vente, det er så koselig det! 🙂 Også pakker er aldri feil å hente, glede. Jeg skal jobbe i helgen, men på søndag er det bursdagsselskap for meg med familien (fyller på onsdag! ELSKER bursdag 😀 ). Det blir kos<3 Ha en kjempe fin helg, Marthe. Klem<3

    3. Så vakker du er Marthe og for en utstråling du har, blir glad bare av å se det fine smilet ditt jeg! Jeg lurte på om du kunne lage et blogginnlegg i nærmeste fremtid over hva slags sminke du bruker og hvordan du sminker deg? Hadde vært gøy å se!
      Ha en super helg 🙂

    4. Kjempefint antrekk, Marthe! Skal kose meg jeg også i helga. Jeg gruer meg allerede til den er over før den så vidt har begynt! Haha!
      God helg, Marthe!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!

    5. Heeii Marthe 😀
      Tenkte jeg bare skulle si fra at jeg holder på å lage en fotoguide til Islandsturen din i disse dager. Jeg har ingen peiling på når jeg blir ferdig, men skal hvertfall klare å få sendt det avgårde før november måned.
      Det er mye info som må på plass, så det tar litt tid. Håper hvertfall du vil få bruk for det når du reiser 🙂

    6. Fantastiske bilder som vanlig av ei vakker dame! Du som er så glad i å trene/løpe, har du noen gang løpt rundt kvarstensvannet på Åros?? Visst ikke så MÅ du prøve det, det er en nyydelig tur! God helg 🙂

    7. Ååh elsket dette antrekket!! Den røde genseren kledde deg skikkelig godt herlighet så nydelig! Du er så vakker og for en utrolig utsråling du har! Ha en fantastisk fin helg! 🙂

    8. så fin du var! digget hestehalen! Kunne du laget ett innlegg om vinterjakker? kanskje du kunne funnet noen godbiter på nelly, cubus eller hm? kanskje litt i tidligste laget men syns allerede nå det begynner å bli surt her i sør :S håper du har en super helg! <3

    9. tuva: Tusen takk! Nei, det har jeg aldri gjort. Det er jo ikke såå langt unna meg, så det skal jeg pokkeren gjøre en gang 😀 Takk for tips Tuva. Slike små anbefalinger digger jeg! 🙂 -Og god helg til deg også <3

    10. Sara Katrin: Herlighet!! ÅÅåååååå <3 Du er god som gull!!!!!!! Gjett om jeg skal få bruk for den guiden! Jeg fikk i går greie på at Daniel hadde booket en natte-safari hvor vi skal ut på svarte natten og lete etter nordlyset, så da skal jeg forberede meg på å knipse SUPERBILDER! 😀 Tusen takk altså. Du er bare fantastisk <3

    11. VildeM: Jeg har den bare såvidt nedi beltet foran <3 Bak lar jeg den som regel henge utenpå, men har du et ikke-tettsittende skjørt så kan det vel fungere å putte den nedi også? 🙂

    12. Hei! jeg lurte på hvordan du redigerer bildene slik at to bilder kommer ved siden av hverandre i et innlegg? hadde blitt glad for svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg