Høstgarderobens første kjole

God morgen kjære, gode dere! For en kveld jeg hadde i går. Iselin og jeg gikk tur rundt på Tasta, skravlet om alt mellom himmel og jord, og dro inn i varmen da det begynte å bli mørkt, for å fortsette skravlingen der. Jeg ble helt til klokken 23.00, og det føltes likevel som vi hadde alt for mye igjen å prate om! Nei, Iselin er herlig. Jeg er så glad for at vi har holdt kontakten selv etter at jeg flyttet til Kristiansand. Det er over 10 år siden vi var naboer, klassekamerater og bestevenner, og fremdeles prater vi like godt sammen. <3 Vennskap som det er gull verdt.

Antrekket jeg hadde på meg, var denne nye rødvinsfargede kjolen. -Med hæler som ble erstattet av knalloransje joggesko da vi bestemte oss for å gå på tur. Hihi! Kjolen kjøpte jeg på Bikbok i går formiddag, for 399 kroner! De hadde den også i dusrosa og sort, men rødvinsfargen fremhevde øynene litt bedre, så da landet jeg på den!

I dag har jeg ingenting på planen, og det er så deilig! Det er min siste dag her nede, så de neste timene skal bare nytes med gamlemor og gamlefar. Vel, så skal jeg jobbe litt med bloggen, og oppdatere dere da! Bestemors frokost er akkurat inntatt, og nå legger jeg ut på en aldri så liten løpetur. Dette blir en finfin lørdag <3

Likte dere kjolen? Ønsker dere en deilig lørdag!

1. Kjolen var superfin (veldig kledelig)! Også hælene da… Håper din lørdag blir helt super. Nå kaster jeg meg ut på løpetur, du får ha lykke til med din 🙂

2. Så fin du er, Marthe:) Kjolen var nydelig!:) nå funker bloglovin også, endelig:D ha en flott dag:)

3. Stine: Tusen takk 😀 Glad du likte den! Min lørdag blir utvilsomt fantastisk. Det håper jeg din og blir. Du starter den i hvert fall på riktig måte 😀

4. eg så på denne kjolen i går i sort for da kan eg had en på jobb…vi har sorte og kvite klær på jobb så da er valget enkelt 😀
      lekker <3
      Dagen ble feiret i går og eg syns den var veldig fin -nydelig vær hadde eg som betyr eg hadde vært snill i år hahaha 😀 kl 3 i natt var det 20 c på terassen...<3<3<3 endelig litt sommer i Bergen

5. Du har enda ikke fortalt historien om hvordan du og Daniel sa at dere elsket hverandre, du skulle jo fortelle i en ukens innlegg!

6. Anonym: Nei, jeg har ikke det. Jeg tenkte jeg skulle spare han for den slags kliss stakkars <3 Hehe, jeg kan heller komme med noen andre koselige klissehistorier:D

7. cuskima: Uu! Ja da er denne over-knærene kjolen perfekt tenker jeg 😀 Så herlig å høre Lin. Endelig får dere litt velfortjent sommer i Bergen også. Det var pokkeren på tide <3 Håper du har en kjempehelg 🙂

8. ja var helt magisk torsdag og fredag,men i dag er det varmt og tåke og regn.vi sku egentlig på kino,men besøket mitt er så jæla treig at vi mistet bussen og eg gidd ikkje ta taxi for å gå på kino så nå er det litt laber stemning hahahaha for det går next to nothing på TV og etter nesten 5 dager med besøk er man snart litt utsnakket. Derfor kjekt med litt påfyll av noe lettspydd kinomateriale 😀
      Kan jo heller ikkje gå ut en tur når det sier ned,men er jo våt før man er kommet 100 meter ned i veien :D:D:D
      Hlegen avsluttes med besøk hos en venninne der får vi middag så det blir veldig kjekt 😀

9. cuskima: Hahaha! Jeg ler meg seriøst i hjel. Besøket mitt er så jæla treig at vi mistet bussen. Hahaha, høres ut som du elsker det besøket <3 <3 Ser problemstillingen da. Etter fem dager er det ikke alltid like mye igjen å snakke om :'D Håper det blir en knallkveld likevel. Hehe! Det hørtes nå ut som det blir en glad-avslutning på eventyret. <3

10. eg ahr kjent ham i 16 17 år så vi er litt familie nesten og når man diller sånn og ikkje kan si hva en vil før bussen er mistet så ble det litt sånn *så der*
      men eg slo til med mine Marta Stuart kunnskaper og mekket sammen en lasagne og nå skal vi snaert ha hjemmelaget langpannekake med mokkaglasur…så eg har jo selvsagt ikkje furtet fordi vi ikkje fikk gått på kino -det blir for dumt. Han reiser tirsdag morgen så vi må nesten bare fortsette å ha det kjekt.
      I morgen er det middagen og mandag får vi se…så er det avreise kl 8 tirsdag og min jobb begynner igjen så min miniferie er over.
      Vi koser oss vi altså eg hadde bare så veeeeeeeeldig lyst å se dinosaurer på film :D:D

11. Åj den var fin. Ser så mange fine plagg på blogger rundt omkring om dagen, og så kan jeg ikke kjøpe noen av dem for jeg reiser til London på fredag og sparer pengene mine til da. Haha #luksusproblem 🙂