En ekstra søndagskveld!

God kveld, kjære gode dere! Herlighet, det kunne like godt vært søndag igjen her i hus! Pysjbuksen er snart på, og Kristinemor har kommet på besøk for hjemmelaget pizza og filmkos denne mandagen! Gjett om vi skal kose oss nå da. Kofferten er pakket, og alt er klart til morgendagen, så nå er det bare å nyte siste kveld i Kristiansand. Mannen er på jakt hele uken, så med mindre noe dukker opp av oppdrag på jobbfronten, blir jeg like godt til over helgen! Savner familien sånn nå, at jeg bare bli en stund. <3

Tenkte bare jeg skulle vise dere mitt nye hår før Kristine og jeg tar kvelden! Jeg virkelig elsker denne nye, litt kortere stilen, men det går vel ikke mange dagene før et clip on sett ramler ned i postkassa. Hoho, hva da ubesluttsom? Bestis må snart ha månedslønn for alle bloggbildene hun tar. Hun gjør en glimrende jobb som fotograf om dagen! Lurer meg på hva jeg skulle ha gjort uten alle disse gode blogghjelperne. <3

Kristine, Thio, og meg <3 Dette blir en bra kveld!

Håper dere har det like fint! <3 Vi sees i morgen!

30 kommentarer

Siste innlegg