Antrekk 080815

God kveld <3 Det er så hyggelig å høre at dere liker bloggpostene mine om dagen! Ingenting som gleder meg mer enn det vet dere. Jeg har ikke fått tid til å svare på så mye av det som har ramlet inn av kommentarer i dag, men jeg tar det igjen i morgen! Nå er jeg nemlig pynta og klar for fest! Kristine og christoffer har invitert på innflytningsfest i vågsbygd denne lørdagen, så her sitter jeg og venter på hjemmelaget burger!  Mmm! Vi er seks stykker som skal grille og kose oss før resten av folket ankommer. Hjelpe meg, for et liv det kommer til å bli. Over 40 av superparets venner er invitert, så jeg har på følelsen at hele vågsbygd skulle hatt nabovarsel i kveld. 

En 6 liters Martini Asti skal sprettes hvert øyeblikk, og Kristoffers vannmelondrinker er også like rundt hjørnet. Mihi! Jeg ville bare innom for å ønske dere en fin kveld før jeg legger fra meg pcen for dagen. Kveldens antrekk får dere over her! Skjørtet er fra Bikbok, toppen fra en random butikk i Chiang Mai, og skoene fra Primark, til dere som måtte lure på det. NÅ hopper jeg avgårde for å sosialisere meg litt! Ha det fint så lenge <3

Pass på dere selv <3 Så sees vi igjen i morgen!

29 kommentarer
    1. Håper du koser deg!! Kan jeg spørre hva du har i panna på det siste bildet? :O digger deg❤️❤️

    2. Så fine bilder!! Får lyst å stripe håret mitt når jeg ser hvor godt du kler den fargen du har nå! Akkurat nå har jeg en utvasket ombre, men vil så gjerne gjøre noe nytt 😀

    3. Hjelpes meg, og jeg som trodde bloggen din hadde nådd
      Toppen av alle høyder, du klarer virkelig å imponere igjen Marthe! blogginnleggene dine for tiden er så supre, jeg har ikke ord! DETTE ER HVA MAN KALLER HVERDAGSGLEDE!!! Nyt kvelden vakre deg!

    4. karoline solsvik: Jeg har Nikon D3000. Det er et superbillig speilrefleks som er helt enkelt, men genialt 🙂 Koster rett under 3000 kroner. -Men til antrekksbilder som disse bruker jeg portrettlinsen min til. Det er en Nikon 50mm 1,4 linse som gjør bakgrunnen uklar slik at jeg blir ekstra i fokus 🙂 Denne linsen hadde jeg aldri klart meg uten. Koster også 3000 kroner. 🙂

    5. Anonym: Ååå! Blir så glad for slike kommentarer. Tusen takk for det! Jeg hadde en litt FOR bra kveld, så nå ligger jeg i fosterstilling og koser meg med alt av gårsdagens kommentarer. Hehehe! Ha en deilig søndag <3

    6. cuskima: Tusen takk! JA! Jeg har gått uten i halvannen uke nå, og føler meg faktisk helt ok uten det lange, fyldige ekstra-håret. Hehe, skal til frisøren i morgen tidlig å farge det mørkere, så får vi se om ikke jeg hiver inn noen clip on etter det 🙂

    7. Åå fyy fader!! Du er såå vanvittig fin! Bloggen din er helt fantastisk og jeg klikker innom den hver gang jeg er på mobilen heh..<3 håper du får en fantastisk søndag selv om du kanskje er litt slitsom fra igår. Dødsfinr antrekk over!!<3

    8. Anonym: Hahaha! Ler meg ihjel. Jeg så ikke det før du kommenterte det her, men det er bare et eller annet som skinner fra enten bilen som står ved siden av meg eller armbåndet. Haha, ikke vet jeg 😀

    9. Så fin den nye bloggen er!! Men lurer på om du kan fikse bloglovin til bloggen? Den gamle adressen funker ikke lengre.. Ha en fortsatt fin dag 😉

    10. karoline solsvik: Nei, jeg får alltid hjelp fra venninner, Daniel eller familien når jeg tar anrekksbilder:-) Men du kan kjøpe en selvutløserknapp. Det er bare litt kjedelig å måtte holde knappen i hånda på alle bildene. Kamera tar jo alle bildene fra en og samme vinkel når du setter det på et kamerastativ, men hvis du bare behøver et par bilder så er det greit å ha! 🙂

    11. Ja det håret det håret -den som lever får se hahaha 😀
      Eg MÅ bare skryte over mirakelmannen som hjalp meg -rørlegger og handymann
      eg har fått nytt bad…..dusj med badekar….OMGWD Im a happy camper <3<3
      Håper kvelden din var faboslouz i går og at søndagen treats you kindly:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg