Greece → Here we come!

Nå er det så lenge siden forrige snapchat-oppsummering at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Her har dere ihvertfall et lite utvalg av den siste månedens snapshots! Ellers har jeg lovet å holde dere ekstra godt oppdatert med feriebilder den kommende uken. Til tross for at hotellet omtrent ikke kan bli bedre, er jeg litt småbekymret for at nettet der nede ikke skal være godt nok til å få lastet opp et eneste bloggbildene, men skulle det virkelig ikke fungere overhode så får jeg finne en annen løsning. Kanskje jeg kan kjøpe meg et simkort der nede? Det pleier da å fungere ypperlig i Egypt! Eller har
dere noen andre lure idèer? <3

Jaja, jeg finner ut av det! Nå går jeg i feriemodus. Daniel og jeg er fremme i Oslo for lenge siden, og sitter på flyet til Hellas akkurat NU. <3 Vi vil være fremme rundt klokken syv i kveld, så da har vi enda noen timer igjen av kvelden til å kose oss på. Kanskje drar vi ut og spiser.. Kanskje ligger vi som slakt i senga og trykker i oss en pakke Yumyum nudler.. Time will show. -Men begge deler blir helt fantastisk i varme og deilige Kos.

Ønsk oss god tur da! Martheborge heter jeg på snap.

Følg, følg for updates mellom blogginnleggene <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg