Saturday Lunch Break


God lørdag da! Se på den sunne og deilige lunchen. Hihi. Jeg tok den med meg hjem fra Will I Juice, etter å ha unnagjort noen ærend alene i byen. Gave til Siri måtte blant annet ordnes, ettersom jeg skal få være med å feire henne i kveld! Jeg var oppe allerede klokken 08.30 i dag, men timene flyr som vanlig avsted, så nå er det allerede snart tid for å hoppe i finstasen. Jeg må bare rekke en liten treningsøkt først! Jeg er stiv som en stokk i hver eneste kroppsdel, og da er det så godt å ta seg en joggetur for å løse opp. <3 Mulig jeg tørker støvet av tredemølla og tar den innendørs i dag. Det har blåst til rene stormen her de siste par timene! Usj, usj.

Hva er deres lørdagsplaner? Jeg hadde egentlig tenkt til å bli med Andrea ut og klatre jeg i dag, men det ble det pokkeren heller ikke tid til. Arh, det hadde vært så moro å prøve og klatre utendørs! Jeg har jo aldri testet fjellklatring før! Jaja, det får jeg ta igjen en annen gang. Kan vel ikke være med på alt hele tiden. <3 Tenkte bare å stikke innom for å friste dere med kyllingsalaten min jeg. Bestiller dere mat på Will I Juice så må dere prøve juicen “Tropisk Bris” i samme slengen! En superfrisk variant med blant annet kokos og ananas. Mmm!

Får ikke stort bedre lunch enn dette..

Også med litt treningsmotivasjon til da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg