Marthes lille lesekrok

Slik har jeg tilbrakt de siste formiddagstimene! Det ble rett og slett for varmt ute i hagen. Jeg våknet opp hos min kjære, spiste en deilig frokost med ham, og dro hjem for å planlegge dagen samtidig som jeg ble liggende og grille meg en times tid. Må jo prøve å skaffe meg et godt grunnlag til 8 varme dager i Kos da! Mihi. Tusen takk for tips og anbefalinger, til dere som har lagt igjen kommentarer under forrige innlegg. Vi teller ned dagene, og gleder oss bare mer og mer for hver time som går. <3 For en DEILIG sommer!

Se på de store og fine rosene da! SÅ fornøyd. <3 Jeg måtte flytte dem fra vinduskarmen til lesekroken da jeg satte meg på gulvet for å lese ut boken min. Mulig jeg tar dem med meg på badet også, nå som jeg hvert øyeblikk skal freshe meg litt opp! Haha, vil jo helst kunne nyte synet av dem til enhver tid! Tenkte jeg skulle ut og sosialisere meg litt jeg, denne tirsdagskvelden. Solen stråler og venninnene skal på konsert, så da hiver jeg meg på den planen! Jeg skal bare hoppe i min nye jumpsuit og trygle Annika om å ta noen antrekksbilder av meg først. Hehe. Jeg har på følelsen at denne trange kjolen blir for varm i denne temperaturen!

Ønsker dere en deilig tirsdag videre!

Så skrives vi igjen om litt <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg