10 ting jeg setter pris på

1. God kvalitetsmat. Helst laget og spist sammen med noen jeg er glad i. Jeg kan ikke tenke meg noe mer romantisk enn en date med Daniel hvor vi lager noe godt sammen og nyter det med en flaske vin.

2. Følelsen av at jeg har en familie som genuint bryr seg om meg. Som bekymrer seg for meg når de ikke vet hva jeg gjør, og som bruker energi bare på at jeg skal ha det bra! Armkroken til Daniel er den tryggeste jeg vet om, og gode venner som lytter, er mer enn gull verdt. <3

3. Erfaringer og opplevelser. Både nye og gamle! Det er disse som har formet meg til å bli den jeg er! Er det noe jeg virkelig liker å bruke pengene mine på, så er det reiser og opplevelser. Å lage nye ferieminner med de man er glad i, eller rett og slett bare dra helt på egenhånd. <3 Lære nye mennesker, og kulturer å kjenne!

4. Dere blogglesere. Det er dere som gjør min lille skrive-interresse mulig å leve av. Det er rett og slett takket være dere jeg ikke har en eneste nedtur å fortelle om under “uken som gikk”. Det går ikke en dag forbi uten at jeg setter pris på alle mulighetene dere gir meg. Tusen takk for at dere klikker dere inn her hver eneste dag.

5. Blomster. Ja, jeg er så overfladisk at jeg blir glad av å eie pene ting. Blomster er en av dem. -Interiøret mitt er noe annet. Jeg setter pris på å få bo i lyse og fine omgivelser, våkne opp om morgenen, og nyte frokosten i en stue som jeg nesten har designet selv. Den lille gleden som fyller meg når jeg våkner om morgenen, og spiser musliblandingen til utsikten av mitt rene, lille hjem… Det kaller jeg hverdagsglede <3

6. Alenetid. Timer med ro, og senkede skuldre. Timer uten prat, musikk eller tvtitting. Det er først da jeg får klarert tankene, og fintenkt på hva som er viktig for meg. Jeg behøver ikke mange av disse dagene, men en kveld en gang i blant.

7. Havet. Jeg elsker å være det, og jeg elsker å være i det. En dag SKAL jeg ha min egen hytte, og den skal være ved havet. Gjerne med brygga til båten! Jeg vil ikke ha noen stor båt, men en liten som kan ta meg og familien min med på utallige fisketurer. <3

8. Når ukjente mennesker gir hverandre en hjelpende hånd. Fremmede smil er noe av det fineste som finnes. <3 Når jeg tenker meg om så husker jeg ofte best de komplimentene som kommer på gata. -Fra hun forbipasserende som bare måtte stoppe for å si hvor vanvittig fin du var. Ah, de menneskene.. Jeg vil kjenne dem alle!

9. Sol og varme. Det er utrolig hvordan været kan ha så stor betydning for humøret. Jeg tror jammen ikke jeg hadde holdt ut i Norges land om det ikke var for at jeg kunne oppsøke varmen andre steder når vinterkulda blir uutholdelig. Jeg er ekstremt takknemlig for den friheten jeg har. Jeg har muligheten til å reise nesten når som helst, og hvor som helst, og dette er noe jeg aldri tar for gitt.

10. Å le så mye at det gjør vondt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg