Jordbærpiker på lunchdate


DSC_0391å¨låSå ble det nok en vellykket Stavanger-dag. Jeg er helt i feriemodus jeg. Står opp til bestemors koldtbord-frokost klokken 09.00, leser litt i bøkene mine, tenker på å trene, men trener ikke, og gjør i stedet akkurat det jeg har lyst til. Hihi. I dag traff jeg min kjære barndomsvenninne til lunch! Iselin og jeg skravlet og koste oss i flere timer på Jordbærpikene før vi tok oss en liten shoppingrunde sammen. Tre nye jumpsuits fikk bli med hjem sammen med et nytt sengetøysett i Krepp. <3 Kanskje jeg viser frem noe av det i morgen. Vi får sjå!

Har dere det bra? Håper været er bedre der dere befinner dere! Her har det vært trist og grått i to dager nå, så de spektakulære planene mine om lyse og lekre antrekksbilder har gått rett i dass. Hehe, hva var det jeg innbilte meg? Jeg har kommet til vestlandet… Jaja, dere som holder til i Bergen har vel enda mer regn. Pyttsann! Jeg trives innendørs også jeg! Spesielt hos gamlemor og gamlefar. Jeg får mat servert til alle døgnets tider, og har solsenteret Brun og Blid bare en fem minutters tur unna. Hihi, hva mer trenger man da?

Denne kremet pasta-retten må dere forresten prøve!

Beste jeg har bestilt meg noen sinne fra Jordbærpikene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg