Bloggers day off!


Ah, i går var det deilig å være Marthe! Det er det jo alltid, men i går var det Deilig med stor D. Jeg bestemte meg for å ha en “bloggers day off”, startet dagen med en negltime i byen og kjøpte med hjem litt sushi som jeg hev i meg mens jeg gjorde meg klar til årets første strand-dag med Daniel. Han gikk litt tidligere fra jobb så han for en gangs skyld kunne nyte seg litt på stranden han også! Ah, så kos! Vi lå på Hamresanden i nesten fire timer, spiste jordbær, is, skravlet, og badet. Ja rett og slett smakte litt på hvordan vår kommende kjæresteferie vil bli! Mihi, snart har han jo ferie! *Dagdrømmer om solferie på Korsika i Frankrike*

Da klokken slo 19.00 lagde vi oss middag bestående av ytrefilèt, crispy båtpoteter og en frisk salat, og til tross for at vi begge var sprikkmette etterpå, snurret vi film mens vi trykket i oss fem ispinner hver. <3

Nå har mannen dratt på jobb, men jeg er likevel fremdeles på besøk. Det er seks dager til vi sees igjen, så nå suger jeg til meg så mye Daniel jeg bare klarer. Hehe, tenkte jeg skulle oppdatere dere fra stuen hans før jeg hopper avgårde til frisøren. Urutinert av meg å sette frisørtimen samme dag som Palmesus, men nå MÅ jeg bare fikse opp i det håret. Ønsker dere en strålende helg! Kanskje sees vi på strandfestivalen i kveld?

Litt av et syn å tæne til.. <3 Elsker den mannen.

Nå har jeg litt kommentarsvaring å ta igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg