The smell of summer 2015



Nå snakker vi sommer på sørlandet dere! Dette er kanskje til og med den aller beste tiden av den! De første ukene av juni måned er gull verdt spør du meg. Byens befolkning er enda i skole og jobb, og det betyr at jeg får ha strendene for meg selv! Hihi. Jeg er helt i lykkerus jeg etter denne formiddagen. Kristine og jeg har hoppet fra berget, solt oss på stranda, spist friske jordbær, fanget krabber i tanga, og bare lekt hundene suupertrøtte.  Lille Odelia har til og med tatt livets første bad! Skjønne lille var ikke like ivrig som Thio, men jeg tror hun syntes det var godt når hun først kom opp igjen. Det blir jo varmt selv for en hund uten pels i disse dager! Jeg er sikker på at det var nærmere 30 varmegrader da vi lå og stekte på steinene langs sjøen.

FY så deilig <3 Et bildedryss fra formiddagen vår får dere her! Jeg vet ikke med dere, men jeg blir ihvertfall sjeleglad av å se på dem. Tenk, nå er det sommer! Ihvertfall hos oss i Kristiansand. Jeg vet at ikke alle er like heldige rundt om i landet, men jeg krysser fingre og tær for at litt flere får smake på dette deilige været snart.

Kristinemor og jeg altså <3 Vi kan jammen kunsten å kose oss.

Nå skal jeg hive meg i dusjen, spyle hår og kropp for salt, og ta på finstasen! Daniel og jeg har en date i kveld. (Endelig!) Jeg har ikke sett ham siden søndag, og tre Danielfrie dager er litt i lengste laget.. Tenkte jeg skulle kjøre innom byens beste sushisted og ta med litt middag til oss. <3 Det har han vel fortjent etter å ha sittet på jobb i åtte timer og åpnet badesnapsene mine. Hihi! Nei, i kveld skal vi virkelig bare storkose oss!

Det håper jeg dere også skal! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg