Neglfin på 60 minutt!


God dag, god dag! Da var hun blitt neglfin igjen. På nøyaktig 60 minutt faktisk! Ah, Anita er så kjapp! Klokken 10.00 i dag tidlig satte jeg meg i stolen, og klokken 11.00 var jeg ferdig, og på vei til Geir. Jeg måtte bare en kjappere tur innom for å ordne et par ting vi ikke fikk ordnet i går. Ellers måtte jeg også kjøpe inn en ting og to til denne Portugal-reisen, så om en time eller to får dere en sniktitt på dagens innkjøp! Wihuu.

I dag gikk jeg for fransk manikyr igjen! Det er seks måneder siden sist, så nå følte jeg det var på tide. Det blir jo ikke mer classy, og nå som jeg skal på tur, kan det være greit å ha noe som passer til absolutt alt.. <3 Det er som vanlig på Minste Auds jeg steller neglene mine, og dama dere må gå til heter Anita. Flinkere frøken finner man ikke! 800kroner koster det med neglforlengelse og fransk manikyr, og da har du neglene i 4-6 uker. Mine sitter bom fast også etter 6 uker, men når så lang tid er gått, har mine egne negler vokst så langt ut at jeg bare blir nødt til å dra tilbake for påfyll. Dere kan ringe og bestille time hos Auds på: 38024700 <3

Nå skal jeg bare hive meg på neste post, og så må jeg begynne å gjøre meg klar til kvelden. Jeg har en middagsdate med Andrea på taparrestauranten i byen! Gleder meg til å skravle litt med bestis igjen. <3

Hva synes dere? Mobildekselet er forresten fra Clas Ohlson.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg