On my way to the beach

Ååå <3 Dette været! Livet er F-A-N-T-A-S-T-I-S-K. Daniel kom på besøk rundt seks i går kveld, og fy søren som vi koste oss. Det første vi gjorde var å hoppe i badetøyet og tusle ned til brygga som ligger fire minutt unna leiligheten min. Her fikk vi altså unnagjort årets første bad, og ja til og med JEG hoppet! Dere som følger meg på snap vet vel alt om det allerede. Hihi, kunne jo ikke være dårligere enn mannen. <3

Etter en kjappere svømmetur, litt huttring, litt hyling, og litt (mye) latter, trasket vi opp igjen til heimen hvor jeg satte i gang med litt kokkelering på kjøkkenet. Oppskriften på denne retten kommer på bloggen i kveld! Jeg lagde den igjen til morgenen i dag så jeg kunne knipse litt steg for steg bilder. Bare å glede seg <3

Kristine og jeg tenkte å tilbringe noen timer på stranda denne tirsdagen, men da vi kom frem var vinden akkurat litt for kjølig til at det ble behagelig å ligge. Jaja, så ble det bare litt lek med hundene. Kanskje like greit ettersom tiden har løpt litt fra meg i dag. Jeg må nemlig snart hive meg på badet for å stelle meg til kveldens middag! Jeg har en sushidate med frøken Andersen klokken seks. Ah, jeg sier det igjen… LIVET <3

Hvordan har dere det?

Vi skrives igjen i kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg