Living the good life…

Produktene er sponset (adlinks)

Nå ble det en sen oppdatering på dere! Unnskyld. <3 Jeg har ikke gjort annet enn å hente pakker, handle og knipse bloggbilder i hele dag, men det er først nå jeg har fått satt meg ned for å starte på redigeringen. Jeg har så mye gøy på planen for helgen at jeg har lyst til å prøve å få forhåndsskrevet litt blogginnlegg så jeg kan bruke mer tid med favorittmenneskene, og litt mindre tid foran pcen. På fredag har nemlig Andrea invitert hele gjengen på girlsnight, og på lørdag har Malene invitert både jentene og kjærestene til bursdagsfest. <3 Ah, jeg gleder meg! Heh.. Det er godt vi i det minste har kommet til lille-lørdag!

Under her ser dere noe av det jeg var og hentet på posten i dag. Et lite tonn shampo! Nå bør jeg ihvertfall ha for i år!? Tusen takk til www.blivakker.no som sponset med alle disse godbitene. Fy så heldig jeg er <3

Tenkte jeg kunne si noen ord om hvert produkt jeg! Så blir det et slags innlegg av mine favorittprodukter til hår. Nå har jeg jo ikke prøvd absolutt alle, men 90% av dem, og den uprøvde serien, setter jeg pengene mine på at er minst like god. Redken og Kerastase er definitivt to dominerende merker i min dusjhylle!

Rosa Redken: Denne serien bestilte jeg to av ettersom jeg akkurat har farget håret lyst og gjerne vil bevare fargen så lenge som overhode mulig. Jeg har ikke prøvd den før, men jeg er frelst av alle Redken produkter jeg har prøvd, så jeg er sikker på at denne og er super. Shampo og balsam koster til sammen 355kr HER.

Gull Redken: En serie laget spesielt for tørt og sprøtt hår. Denne har jeg brukt i alle år, og håret blir like silktmykt etter hver eneste vask. Shampo og balsam koster til sammen 355kr HER. 

Grønn Redken: En shampo for deg med like flatt hår som meg! Er det ikke fantastisk at det finnes en egen serie for VOLUM. Ååh <3 Tror volum er mitt store favorittord. I stedet for å ende opp med en overtupert frisyre, vask håret med denne shampoen, og føn det opp-ned. Det er genialt! Fås kjøpt HER.

Kerastase: Kerastaseproduktene dere ser over her er også produkter som jeg har brukt i mange år. Vel, ihvertfall tre. Jeg har ikke alltid shampo og balsam i hus, men denne kuren MÅ jeg ha. Jeg føler håret mitt får en rehab hver gang jeg bruker den. Det bare oser av fukt og glans etterpå! Dette fås kjøpt HER.

Bed Head: Jeg er egentlig ingen stor fan av Bed Head produktene. Jeg har alltid elsket lukten på de ulike variantene jeg har prøvd, men jeg har aldri fått noe aha-opplevelse av kvaliteten. Det var helt til jeg fikk testet denne. Både shampo og balsam er for svært slitt og skadet hår, og reparerer som bare det. Den er også både varme og fargebeskyttende. Så vet dere det! Shampoen koster kun 139kr HER.

Treningstøyet jeg har på meg her, får dere se mer av i morgen!

Da tenker jeg nemlig å endelig snakke litt trening igjen. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg