Gladlaks i Kari Traa undertøy

Se hvem jeg har fått på besøk! Andrea ringte meg akkurat i det jeg var kommet hjem fra dagens handletur, og spurte om jeg ville passe dyr.. Hva tror dere jeg svarte til det? Hehe. Nå sitter jeg her og gliser fra øre til øre med en sovende valp på fanget og en storesøster ved siden av. -I nytt superundertøy fra Kari Traa! Herregud for en start jeg skulle få på helgen da! Daniel kommer også på besøk om et par timer. *EndaMerJubel* Jeg har kjøpt krabbe og reker for en hel familie, så i kveld er det noen som skal kose seg!

Hele to nye Kari Traa undertøy-sett inntok plass i garderoben min denne fredagen. Dette helt nyydelige i rosa, og noe deilig ullundertøy i grønn og oransje. Jeg skal nok se å få vist frem dette og en dag, men akkurat nå er jeg bare helt oppslukt i det rosa. Det er supertynt og veldig strechy i stoffet, noe som får spesielt baken til å se smashing ut. Hoho! Dere som faktisk har rumpe må jo se helt ville ut i dette settet.

Begge deler koster nå 499kroner til sammen! Det fås nemlig på 32% HER. www.x-life.no har også en del andre Kari Traa sett, så om dere kunne tenke dere noe i andre farger kan dere ta en titt HER.

En fin fredagskveld må dere ha uansett!

-Med eller uten Kari Traa undertøy. <3

Mine klær er sponset av www.x-life.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg