Uken som gikk…

Ukens opptur… Åå, jeg har hatt så mange oppturer! Helgen har vært helt super, men det var også tirsdagskvelden. Jeg hadde en liten alenekveld hjemme, og brukte den på en aldri så liten inspirasjonsjakt til fremtidige blogginnlegg. Gjett om jeg ble både glad og motivert da dere bombanderte kommentarfeltet med så mange supre forslag! Dere er så gode. <3

Ukens nedtur… Hmm. Denne må jeg tenke på. JO! Ukens nedtur er definitivt akkurat nå. Begge mobil-laderne mine har sluttet å fungere og jeg er allerede tom for strøm. Det vil si at jeg ikke vil ha mobil før jeg får kjøpt meg ny lader i morgen formiddag. Hehe. Verdens undergang?!

Ukens sang… Nicki Minaj – Grand Piano. Helt frelst av Nicki Minaj sine rolige sanger.

Ukens gullkorn…

Marthe: Det ser ut som jeg har de puppene på det bildet!

*Ser meg selv i speilet*

Marthe: Å, vent!! Jeg har jo det. Hehehe.

Innbilsk much?

Ukens flause… Det må være da jeg skulle betale for noe snacks til Kristine og meg på butikken. Jeg mistet bankkortet i Oslo forrige helg, og har overført penger fra den ene kontoen til den andre hver gang jeg har måttet kjøpe noe denne uken.. En big one, en sjokolademelk og noe pålegg var alt jeg skulle ha, men dumme meg hadde glemt å overføre penger denne morgenen, så der sto jeg og plukket bort pålegg for pålegg til kortet viste “godkjent”. Ah, kjære gud….

Ukens styggeste bilde… Hahaha, nå måtte jeg inn i gårsdagens antrekksmappe og finne frem et mindre heldig blinkskudd. Viktig med litt “behind the scenes”…

Ukens innkjøp… Helt klart calvin klein undertøyet mitt fra butikken Twist Inn. <3 Den militærgrønne kjolen var heller ikke et dårlig kjøp. Gleder meg til å vise dere den på!

Ukens cravings… Hjemmepresset juice! Spesielt kombinasjonen av fersk appelsin og ananas. Og… pizza fra pizzabakeren. Jeg har hatt det hele tre ganger denne uken. HEH. Senest i dag bestilte Daniel og jeg en stor pizza med biff. Tror aldri jeg blir lei.

Dette var også et av ønskene dere kom med tidligere denne uken, så jeg håper dere likte innlegget og er klare for noen flere varianter i ukene som kommer fremover. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg