One night in Turkey


Åå, som jeg koste meg med denne tuppa i går! Formiddagen gikk til sushispising, og kvelden gikk til en helaften på den tyrkiske restauranten “Saray”. Hoho, det er fare for at jeg er blitt tre kilo tyngre etter denne helgen, men de tre kiloene har helgen søren meg vært verdt! For en stemning det var under middagen i går. Jeg følte et øyeblikk at jeg virkelig tilbrakte lørdagskvelden i Tyrkia! Kelnerene var på sjekkeren, porsjonene var enorme, og lokalet var fylt med tyrkiske familier. <3 Det ble en ekte Marthe og Cathrine-lørdag med deilig mat, vin og byliv!

-For ja! Denne gang kom vi oss på byen også. Riktignok ikke før klokken 01.30, men vi fikk ihvertfall ristet litt på rumpene før vi kjøpte med oss hele Mcdonalds-menyen hjem på hotellrommet.. Vi flyttet inn på nytt hotell fredag formiddag, og siden har vi bodd på Scandic Solli! Bare 20 meter fra det forrige hotellet. Vi er så glade i beliggenheten her at vi ikke kunne annet enn å hoppe av glede da Scandic tilbød oss opphold for resten av helgen. Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder litt senere! Nå vil jeg først bare nyte mine aller siste timer med bestis.

For en fantastisk helg. <3 Håper dere har hatt det litt fint dere og!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg