This is why we’re still single


Ååå, jeg vil drepe meg her jeg sitter! Sånn er det når du oppdager photo booth ti år etter alle andre. Dette ble helt klart gårsdagens største og beste underholdning. Andrea, Annika og jeg ble sittende og lage meningsløse videosnutter i flere timer etter at de andre var gått. Alt jeg må ha gått glipp mens dere andre har visst om dette hysterisk morsomme programmet i alle år? Åh, jeg tørket tårer gjennom hele mandagskvelden, og ble nærmest kvalt i min egen latterkrampe.. <3

Jeg har ikke mac, men jeg har hørt rykter om at det går an å laste ned photo booth på mobilen, så i kveld er det omtrent det som står på agendaen. Hehe! Nei, jeg kom akkurat hjem fra en meget god middag, spist med de sjarmerende(?) jentene mine, så nå har jeg noen timer til å få unnagjort litt arbeid før jeg tar en tidlig kveld. I morgen skal jeg nemlig være opplagt for fjelltur! Tuppene vil ha meg med på tur, og når værmeldingen spår sol kan man bare ikke si nei. <3

-For kamera blir selvsagt med! Ønsker dere en glad tirsdagskveld videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg