My latest outfits

Nå tipper jeg det er mange spente sjeler som sitter klistret foran Nrk! Jentene har akkurat startet på 2 mila og jeg sitter allerede og hopper i spenning. Så langt ser det ihvertfall lovende ut. Krysser fingre og tær for at de norske jentene tar både gull, sølv og bronse jeg!

Gårskvelden var upåklagelig. Tenker jeg må si noen ord om denne filmen som jeg hadde gledet meg sånn til å se også! Jeg syntes jo den var alle tiders, men samtidig forstår jeg dere som syntes den var kjedelig også. Det er jo egentlig ingen handling i den overhodet. Hihi, den handler enkelt og greit bare om den intense kjemien mellom to turtelduer! For min del holder det i massevis, men jeg forstår at filmkritikerne kjeder seg! Jaja, verdt å se mener jeg den er uansett. <3

Har dere noe spennende på planen denne lørdagen? Jeg har nok en gang tatt på meg “jobben” som hundepasser, og har derfor en rolig, men deilig hjemmekveld i vente. Har jeg forstått det riktig så får jeg middagsbesøk også! Daniel kommer senere med litt elg og vin til oss. Ah, blir det bedre? Hund, mann, god middag og vin?! Jeg tror ikke det. <3 Måtte dere få en finfin lørdag selv.

Her får dere mine siste antrekk oppsummert i et bildedryss! Det har vært dårlig med oppdateringer i antrekkskategorien de siste månedene, men jeg kommer som vanlig sterkere tilbake mot sommer og vår. Det er skjørtsesongen som er min tid vet dere! Når strømpene kan rives, og buksene pakkes ned i esker.. Da blomstrer Borge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg