Throwback saturday – Summertime

Åååå <3 Gjett hvem som har brukt kvelden på å mimre da? Etter en deilig liten treninsgsøkt bestående av litt løping etterfulgt av stuegulvsstyrke, dro jeg hunden med meg opp i sofaen for en aldri så liten mimrestund. Jeg har nemlig et intenst sommersavn om dagen. Heldigvis er det nå ikke så lenge igjen til den er her heller, og denne gang skal jeg gjøre så utrolig mye mer ut av den.

Jeg skal ikke “kaste bort” sommerferien på å reise bort i to måneder, og komme hjem igjen til den sure og kalde høsten. Nei, i år skal jeg holde meg hjemme i verdens mest idylliske by, og ikke gå glipp av en eneste solstråle. Jeg skal besøke familien i Stavanger, bade i havet, dra på en liten mengde båtturer, og ha sand mellom tærene.. Mer eller mindre konstant. Jeg skal slå ny rekord i antall brukte engangsgriller, fiske krabber om natten, dra på hytteturer og sleepovers, og hvis det i det hele tatt er mulig, spise meg dritlei på reker!

Jeg skal søren meg skrive sjekkliste på alle sommeraktivitetene som skal gjennomføres før ferien 2015 er over. Oh yes! I år skal jeg gjøre alt jeg ikke rakk i fjor.. + enda litt mer. Jeg skal ikke gå glipp av en eneste jentekveld, og jeg skal ikke gå glipp av en eneste familiesammenkomst! Der potensialet er for et sommerminne, vil Marthe være å finne. <3 Ah, måtte sommeren komme tidlig i år!

-Og er det noe jeg gleder meg til utenom alt dette så er det disse løpeturene… Å løpe morgen som kveld, i bare shorts og sportsbh blant grønne trær og kvitrende fugler. Herregud for et savn. <3 Altså jeg mener… Til h**vette med musikk i ørene!

Bare tre små vårmåneder igjen… <3 Jeg kan ikke vente!!

26 kommentarer
    1. Ahh, herrefred som jeg gleder meg til sommeren! Lange dager og fine lyse netter, grilling ved innsjøen med venner som er her til langt på natt! Det er sommer det.

    2. Skal du ut å reise noe før sommeren da? Kan ikke huske å ha lest at du har reist siden i fjor sommer.

    3. Kristin: Kanskje jeg tar en tur til Thailand i mai 🙂 Også har jentene fryktelig lyst til å ta en uke i syden sammen, men vi får sjå! Jeg har ikke lagt noen planer riktig enda. 😀

    4. Kan ikke vente selv til varmere vær! Spesielt siden dette blir første sommeren i min egen leilighet 🙂

    5. Carina: Ikke sant! Ah, de lyse dagene, for ikke å snakke om kveldene er dypt savnet i disse dager! Heldigvis er vi snart i mars, og da er det ikke lenge igjen. Wihuu! <3

    6. for en sjuk kropp marthe! du er flink med treningen (og sikkert gode gener og haha)! Norsk sommer kan absolutt være det beste i hele verden! Og spesielt om man får tatt seg en sydentur litt før eller etter haha 😉
      har du forresten sluttet på skolen? eller var det årstudium kanskje? mener å huske du studerte, kom akkurat til å tenke pådet haha 🙂

    7. Hei!
      Jeg har lenge lurt på hvordan man finner skikkelig motovasjon til å løpe intervaller og trener harde styrkeøkter! Har du noen tips?

    8. Ahh, nå gleder jeg meg enda mer til sommeren! Jeg skal helt klart være mer ute denne sommeren, hvert år når sommeren er over angrer jeg på alt jeg ikke har gjort. Men det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort! 🙂
      Ha en superfin dag 🙂

    9. OMAGWD her sitter eg i vakre solfylte Bergen og ser ut og drømemr meg bort til sol og sommer og så kommer du med dette innlegget -oh ye< beibe.....summertime<3<3<3 er best hjemme

    10. Katrine: Heisann! Hmm.. Jeg har nok ikke den beste motivasjonen selv akkurat på løpefronten, men det som motiverer meg aller mest er å se på gamle bilder fra da jeg var i min beste form! Tenke og fundere litt på hvordan jeg kom dit og hva som må til for å komme tilbake dit. Det er ikke så mye som skal til. 🙂 Så er det viktig å huske på at det er starten som er tøffest. Når man bare får satt i gang og kommet i hakket bedre form, så blir treningen med en gang mye mye gøyere! 🙂

    11. Så mange fine bilder!! Gleder meg sånn til sommer å sol nå!! 😊 har ett spørsmål til deg som jeg håper du kan svare på! Jeg har ett problem med å finne bikini. Har litt “mye fordeler” om jeg kan si det sånn, Hehe! er jo ikke vanskelig å se at du har det også å du har så mange fine bikinier! Du ser helt fantastisk ut!! Så jeg lurer på hvor du pleier å kjøpe bikinier fra? Hva du bruker i str å hvordan str faktisk er? Kanskje litt personlig, men håper du kan svare så godt som mulig 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg