This pretty place…

.. Is my home for the next twenty four hours! Endelig er fredagen i gang. Ah, jeg tror det er Norges lykkeligste blogger som oppdaterer dere nå. For her sitter jeg da. I denne alt for fine suiten som jeg har fått utdelt av Ernst, kun for å ha noen ordentlig hyggelige timer med en ordentlig hyggelig herremann! Valentines day er om nøyaktig en uke, men hvorfor ikke ta en tidlig feiring på best tenkelig vis?

Har dere også lyst til å gjøre noe helt spesielt ut av Valentines day i år? Det er ikke bare suitene på Ernst hotell som har lysekroner i taket og sølvpistoler som nattbordslampe… Hele hotellet oser av eksklusivitet, og de har helgen 13-15 februar gode priser på både rom og romantiske pakker. Skal dere velge et hotell i hele Kristiansand, så må det for all del ikke være noen tvil. Dere får ingen finere sted, service eller hotellfrokost. Selv om jeg har aldri så lyst til at denne fredagen skal gå i slow motion, kan jeg nesten ikke vente med å forsyne meg av dette vanvittige morgenkoldtbordet. Egg, bacon, pannekaker, frukt… You name it, they have it!

Nei, for en helg dette skal bli. Jeg mener…. Hvordan kan man klage på disse omstendigheter? Har dere sett noe så lekkert? Jeg har nesten ikke lyst til å forlate dette stedet for to små minutt engang, men senere venter en hyggelig restaurantmiddag og et par glass vin oss, før vi kjører kosekveld med film og usunnheter på rommet. *HELGHYGGE*. Måtte fredagen deres bli like klissete! <3 <3 <3

Nei, nå får jeg sjekke ut fra blogglivet, og sjekke inn en pen mann <3
Ønsker dere å booke dere et lekkert rom på Ernst, kan det gjøres HER.

Oppholdet vårt er sponset

36 kommentarer

Siste innlegg