Hils på vårt nyeste familiemedlem

Ååå! Jeg smelter.. Bestemor og jeg dro som nevnt på besøk til tante i dag, og der var det ikke bare en splitter ny leilighet som ventet oss, men også hennes lille nye baby! Hihi, jeg ler meg ihjel. En mer bortskjemt kanin skal man lete lenge etter. Tante har kaninsikret halve leiligheten så “Fluffy” kan løpe rundt akkurat som han vil til alle døgnets tider. Det er ikke bare jeg som er glad i dyr i denne familien skjønner dere.. Bestefar nektet å la Bella være alene hjemme i to små timer i dag, og bestemte seg derfor for å bli igjen bare for å holde henne med selskap mens bestemor og jeg var borte. “Tenk hvis det skulle bli brann!! Nei, jeg går ikke fra den hunden!”

Med den innstillingen kunne han jo aldri hatt hund selv, men herlighet.. Hvis ikke den mannen oser av godhet så vet ikke jeg. Bella var ihvertfall storfornøyd med selskap hele dagen, og ja.. bestefar har herved fått seg en ny bestevenn! <3

Håper dere har hatt en like bra torsdag som meg. Besta og jeg hadde med oss både blomster, kake og twist, hilste på både leilighet og kanin og koste oss glugg ihjel. En perfekt avslutning på nok en flott Stavangertur. I morgen reiser jeg hjemover igjen!

Har dere sett noe så nusselig? Savner min egen tid som kanineier jeg nå!

13 kommentarer
    1. Jeg svarer bare på spørsmålet ditt i dette innlegge heller. Du kunne jo hatt et innlegg om begge deler kanskje? Ett om gaver man kan gi/lage og ett om hyggelige ting å gjøre? 😀

    2. Du nydelig, Marthe, som alltid!❤️ Ville bare si at jeg så deg på bussen i dag, haha. Jeg ville egentlig si hei og at jeg leser bloggen din, men tenkte det ville vært en litt klein samtale å ha på bussen haha😊 kos deg videre i dag hvertfall❤️

    3. Kaniner har faktisk ikke godt av å leve i et bur i hele livet (leste nettopp en artikkel om dette). Kaniner stakkars er en misforsått rase som man tror lever i bur, egentlig så skal kunne gå rundt i huset som de vil! Kaniner er veldig renslige så hvis man setter frem en kattedo så gjør de fra seg i den 🙂 hold ledninger og etc skjult!

    4. Trudde først det var snakk om en ekte baby, jeg! Hehe, men kaninen var jo veldig søt den også! 😀 Du får kose deg masse siste kvelden. Man må nyte tiden med familien så mye man kan når man ser dem så sjeldent!

    5. Hei Marthe! Åååå, for en nydelig kanin, og kanskje greit Bella ble hjemme med bestefar. Hund og kanin er kanskje ingen god kombo, haha 😛 Du får ha god tur hjem igjen i dag 🙂 Klem<3

    6. åååh, søt kanin! Sjekk på det nederste bildet, forresten – det ser ut som Fluffy har en panda på nesa!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg