Something for cosy sundays!

Denne fine, fine gaven ble jeg overrasket med på selveste julemorgen! Jeg har bare ikke fått vist dere hva den inneholdt før nå. Hihi, ser dere litt nøye på bildet over her så ser dere faktisk at det står “Ho Ho.. Til Marthe, fra julenissen”. Jeg må jammen ha vært snill i 2014! Det er vel ikke alle som blir skjemt bort på dette viset.. Inni den fine, rosa esken befant det seg ikke bare et par lyse, myke tøfler, men også et par kosesokker og en tykk og god joggedress! Haha, er ikke disse gavene virkelig de beste? Jeg kan ikke komme på noe som gleder meg mer enn et ordentlig deilig kosesett! Nå har jeg takket være bestemor/nissen en hel hau å velge mellom i vinter.

Denne tuppa skal ihvertfall ikke fryse! Ser det ikke helt sykt behagelig ut? Ah, jeg har bodd i dette settet i hele kveld. Planen var egentlig å dra ut på en etterlengtet løpetur, men jeg får meg bare ikke til å gå ut døren. Vi har nemlig fått storm denne fredagen, og nå begynner klokken å bli litt for mye! Jaja, jeg var både effektiv og fornuftig til morgenen i dag. Kan vel ikke ta helt av på en fredag..

Settet med sokker og tøfler fås kjøpt på Bikbok!
Ønsker dere alle en god natt! Vi skrives igjen i morgen <3

6 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så utrolig deilig ut å “bo” i det antrekket der ja. Ikke feil på en fredagskveld det! Jeg har bodd i pysjen i hele dag og sofaen har vært min venn 🙂 HAHA! Maten har vært crap, men kroppen trenger det i ny og ne også. Er vel på min femte film på tven i dag, elsk på slike dager! JULEFERIE 😀 Ha en fortsatt fin kveld. Klem<3

    2. Så utrolig herlig! <3 Elsker å kose meg i varme tøfler og stretchy, varme koseklær 😀 passer perfekt til feriedager og sene kvelder etter en tur i dusjen 🙂 Besteforeldrene dine er jo rene julegavemesterne!
      Må bare si at den nye headeren din er jo like fin som alltid! Kjempegodt med litt endring, og der gjør Annika en god jobb. En ny header, men i samme stil og samme, flotte jenta som er avbildet 😀
      Håper du har hatt ei kjempefin jul. <3 Her har det gått så fort at vi nesten ikke henger med. Har såvidt fått tid til å åpne macen for å oppdatere med bilder eller lignende på siden min. Men det er fordi vi har kjøpt oss en liten valp! Så nå er vi eier av en skjønn liten Pomeranian <3
      Gleder meg til å gå tilbake til hverdagen og starte treningen igjen! Ha en super kveld og ei fin helg. Klemmer!

    3. Ida Rygnestad: Heisann Ida! Åh, det høres ut som en perfekt dag. Det går jo så mange gode filmer på tv også om dagen. Har sett to selv! Hihi. <3 Ha en fortsatt fin fredagskveld selv. -Og juleferie! 😀 Klem!

    4. Frida Bringslimark: Neeei! Har dere fått dere valp? Åå, vær så grei å sende den på Marthebesøk! Pomeranian rasen er jo helt nydelig. <3 Masse lykke til! Skulle gjerne startet det nye året med å kjøpe meg en valp selv.

      Ikke sant! Haha at besteforeldrene mine er julegavemestre kan jeg skrive under på når som helst. 😀 Tusen takk for gode ord Frida. Du er alt for snill du. <3 Gleder meg til å komme i gang med hverdagen selv. Spesielt treningen! Huff, juleferien har vært litt for lat. Hehe! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg