Antrekk – 291214

Hjelp, for en sen kveld det ble i går! Cathrine og jeg ble sittende oppe og se film til nærmere to i natt, og da klokken ble mye og bestis enda var lys våken, tok jeg med meg katten og tuslet alene inn på soverommet. Hehe! Alarmen sto på klokken 09.00, men tror dere jeg kom meg opp? 12.00 slepte jeg føttene ut av senga. (12.00!). Det går faktisk ikke an…

Jaja, så fikk vi spist en suuperdeilig frokost sammen før jeg kastet meg i dusjen og fikk fotografhjelp til bloggen før solen var gått ned igjen. Heldigvis gjør den fine snøen dagene litt lysere nå! Håper den har kommet for å bli leeenge. <3 -Men denne mengden holder i massevis. Jeg har ærlig talt aldri måket snø i hele mitt liv, og jeg har på følelsen at det ikke vil bli min favoritthobby!


Sko fra Nelly, Bukse og genser fra Bikbok, Veske fra H&M, Belte fra Gina Tricot

Har dere noen nyttårsforsetter i år? Jeg tenkte faktisk at jeg skulle bruke denne kvelden på å skrive ned mine! Kanskje jeg deler dem med dere i et blogginnlegg også? Så får dere muligens en idè eller to til deres egne forsetter? Jeg vil ikke ha så mange, men noen slags “mål” har jeg lyst til å sette meg, og i 2015 skal de holdes! Cathrine og jeg diskuterte også en annen ting under frokosten i dag.. Til neste år har vi lyst til å notere ned hvor mange timer vi faktisk tilbringer i solsengen på Brun og Blid. Jeg tror nemlig det er et sjokkerende antall timer og en skremmende pengesum som blir brukt her. Dere som tar sol 1-3 ganger i uken og gjerne mer enn 20 minutter gangen også.. Ville ikke det ha vært litt interessant å finne ut av? Haha! Cath og jeg skal ihvertfall sette oss på saken, og kjenner jeg oss rett, ligger vi vel i grillen allerede 1 januar. Huff!

Nå skal jeg en liten tur ut og lete etter nyttårskjolen jeg!
Ha en fin mandag videre så lenge. Vi skrives <3

10 kommentarer
    1. haha, blir spennende å følge med på hvor mange timer du tilbringer der, gleder meg 🙂 Elles vil eg sei at du hadde et kjempefint antrekk på deg, først så tenkte eg at du gjekk uten overdel, hehe 🙂

    2. nydelig outfit Marthe!
      Jeg orket ikke lage meg noe nyttårsforsett i år. Men istedenfor lagde jeg en krukke som jeg har lagt masse post-it lapper i. Og det er kun gode minner som gode kvelder med venner, gode nyheter, gode samtaler, vittige samtaler, favoritt vitser osv. Så skal jeg åpne krukken på nyttårsaften og se hvor gøy 2014 faktisk har vært 🙂
      Så nyttårsforsettet for 2014 var vel egentlig å sette mer pris på øyeblikk? Jeg vet ikke hva jeg skal kalle det. Men jeg gleder meg til å lese de små tingene jeg kanskje har glemt, men som var betydningsverdige nok til at de havnet i krukken 🙂

    3. Fine deg! Du er så fin med håret opp 🙂 Uff, nyttårsforsetter vet jeg ikke om det blir noe av i år.. Føler jeg tar det samme hvert år og glemmer de allerede halvveis inn i januar, haha! Men gleder meg til å lese dine 🙂

    4. Åh du er så fin ! Er så sykt nyskjerrig på hvem denne mr D er ! Tipper han heter noe så vanlig som Daniel eller noe 😊! Ellers lurer jeg litt på hvordan det var får deg å gå ” ut der igen ” etter så mange år sammen liksom , vært med typen i mange år selv å tror ikke jeg helt hadde hatt dreisen .. Haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg