Lille julaften

Åå, herligfred jeg savner gamlingene allerede. <3 Bare se på de da! Farfar med rød sløyfe og farmor med skjef og reinsdyr-ører. (som forresten lyste i mørket). Jeg koste meg sånn med mine to julefeiringer for 2014! Julaften har jeg jo allerede delt et lite bildedryss fra, men her kommer noen blinkskudd fra lille julaften hos farmor og farfar. Ettersom jeg ikke er blitt gammel nok til å like lutefisk, ble det ribbe på meg og fisk på resten av familien. Hehe, jeg skjønner virkelig ikke hvordan man kan sitte og tygge på lutefisk når man kan få servert noe som er så mye bedre? Jeg kan da umulig være alene om å finne denne gjennomsiktige gelèfisken en smule kvalmende?

Uansett! Mette ble vi alle mann og da middagen var spist, var det gaveåpning som sto for tur! For en JUL! Farmor og farfar er så morsomme at jeg seriøst vil drepe meg av latter. Jeg kan ta opp mobilen og filme dem til snapchat på et hvilket som helst tidspunkt, og jeg kan banne på at videosnutten blir helt hysterisk. De hadde begge to både forkjølelse med feber, men fy søren for et energinivå… Det går i ett fra morgen til kveld, og farmors latter høres i hele nabolaget. <3 Håper jeg er like ruset på livet som 76 åring!


Nå har jeg altså kommet vel frem til Kristiansand igjen og er i grunn på vei inn i dusjen! Jeg er som vanlig sent ute og skal ut og feire med verdens fineste venninnegjeng. Jeg skulle så gjerne ha oppdatert dere før jeg startet på hjemreisen, men jeg fikk ikke innlegget ferdig og på toget var det sjokkerende nok ingen velfungerende internett. Hehe, er det nødvendig med gåseøyne? Dere må ihvertfall ha en nydelig 2. juledag enten dere velger å feire med familie eller venner. Nyt siste del av jul og ferie dere! <3

Vi skrives! <3

9 kommentarer
    1. Det er så fint å se at du koste deg<3 Ikke vanskelig å se at disse menneskene betyr uendelig mye for deg og at du alltid har det bra med de!! 🙂 Jeg lurte på en ting, hvorfor feirer du ikke med foreldrene dine? Faren din bor vel i Thailand (?), men hva med moren din? 🙂
      Håper du koser deg resten av romjula:) Klem fra meg <3

    2. Så fine bilder!
      Neij huff, nå ble jeg enda mer skeptisk her! Skal spise lutefisk imorgen hos faren til kjæresten og jeg er ganske så sikker på at jeg ikke har hørt om det før engang, haha. Det høres i alle fall veldig ekkelt ut! Men jeg håper jeg liker det i alle fall litt, haha. Kan ikke akkurat pirke i maten… x)

    3. Har din mor blitt syk, eller flyttet eller noe slikt? Er så lenge siden hun har vært på bloggen. Husker tidligere (en god stund, vel og merke) at du blogget flittig om henne…
      OG hvor er julekjolen fra?? NYDELIG.

    4. Kan forsikre deg om at lutefisk ikke blir bedre med alderen. I hvertfall har ikke jeg merket noe til det. Nei, hold deg til ribba du 🙂 God jul!

    5. Hadde nett besøk fra US og han har aldri villet smake lutefisk og han ELSKET DET så vi er forskjellig. Eg spiser det ikkje…….men mange gjør jo det så kan jo ikkje være helt feil…..hahaha eg hadde fiskesuppe da de spiste lutefisk :D:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg