Når bloggerne har julebord



Sånn går det når sørlandsbloggerne kjører julebord med regnskapsføreren sin! For en fantastisk fredag. Jeg lo så jeg skrek av Kristina og Geir i går. De er jo som knoll og tott! Geir kjefter på Kristina for å sette på “feil” bloggsmil, og Kristina kjefter på Geir for å drikke for mange glass vin.

Kristina: Jeg har aldri sett deg så fin før Geir!!
Geir: Nei, det er jo ikke hver dag man er ute med så pene damer…
Kristina: Men herregud, hvor mange glass skal du ha?! Ikke drikk deg full!!

Har dere sett noe så digg? I går spiste jeg den beste sushien jeg noen sinne har smakt, og det på vår egen restaurant “Food Asylum” i Kristiansnd. Flammer fikk vi også på tallerkenen, takket være en bloggkollega som vet å stille krav! Det er godt en av oss tar ansvar for gode bloggbilder!

Kristina: Du, jeg så Linni Meister hadde fått en rett med flammer her. Det vil vi og ha.
Kelner: Ja, den retten står ikke på menyen. Det var en spesiell anledning som vi gjorde litt ekstra ut av.
Kristina: Ja, men vi er større bloggere enn Linni Meister… Kan vi og få fyr og flammer?



Jammen fikk jeg middagen spandert også. Herlighet, så heldig jeg er som har sånne fine folk i livet mitt. <3

Kristina: Hvordan skal vi gjøre det med betaling?
Geir: Marthe skal ihvertfall ikke betale!! Hun er så snill.
Geir: Eller… Hun er jo en ulv i fåreklær.

Hehehe, tusen tusen takk for et magisk, lite julebord dere <3

15 kommentarer
    1. ååå, det så godt ut!!
      Elsker når du har sånne “gullkorn”! 🙂 men det skrives Linni, bare så du vet om det 🙂
      God helg!!! 😀

    2. Hahah, ler!! “Men vi er større bloggere enn Linni Meister” hahah! Ser ut som dere koste dere 😀

    3. men puppene ders er mindre kjent da vet du 😛
      bare tuller har respekt for Linni hun er faktisk veldig smart -aner ikkje hvorfor hun veldig ofte oppfører seg og blir oppfattet som litt enkel..hun har faktisk veldig høy IQ:D
      Så veldig koselig ut med dere og Geir…eg liker ikkje sushi,men så veldig lekkert ut må eg innrømme 😀

    4. cuskima: Hehehe, du sier noe der! Ler meg ihjel. Jeg liker godt Linni jeg også! Hun oser jo av godhet. Det viktigste er jo at man er snill mot andre. Det er det ihvertfall ingen som kan si at hun ikke er. <3

      Hallo i luken. Du må lære deg å like sushi! Det er ingenting som er bedre! 😀

    5. Så gøy♥
      Jeg håper du kan hjelpe meg med noe, så hvis du svarer på denne kommentaren blir jeg evig glad!Ok, det her er kanskje ikke et kjent problem for mange, men jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Hver gang jeg tror jeg har funnet en sminkerutine som funker for meg, går det noen dager også ser det stygt ut. Altså, si at jeg har kjøpt nye koster til nesekonturen min, og når jeg først prøver de så ser det råbra ut, også gjør jeg akkurat det samme hver dag, men plutselig en dag så får jeg ikke nesekonturen min til å se bra ut lenger, og det er ikke en sånn tilfeldig “i dag ser jeg dårlig ut”- dag, da får jeg det ikke til å se bra ut lenger. Også kjøper jeg nye koster og produkter til nesekonturen min igjen og det ser bra ut i noen dager, så skjer akkurat det samme, jeg klarer plutselig ikke å sminke det pent. Jeg har prøvd alt, vasket kostene, byttet produkter, you name it..Dette er et veldig slitsomt problem for meg, kan du hjelpe?♥

    6. HAHAH er masse som er bedre enn sushi 😛
      Ja hun lyser godhet og fanteguri, nett som 2 andre tupper som eg vet om…hint de var på julebord med sushi forrige kvelden hahahah

    7. Hei Marthe! Stilig med sushi servert på denne måten da 😀 Litt ekstra stas er aldri feil. Ser ut som dere hadde en trivelig kveld. Men for en utrolig lekker kjole du har på deg. Hvor er den fra? Har du bilde av hele? Ha en fortsatt fin søndagskveld! Her er det håndballkamp på tven og godis i fanget. Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg