Bli ny dag på Komponisten!

Huff, jeg skulle nok ha forhåndsskrevet et lurt blogginnlegg til formiddagen i dag, men jeg kom rett og slett ikke på det da jeg sto og pyntet juletre til midnatt i går kveld! Jeg var mildt sagt I SIGET. Kristinemor og jeg lo oss seriøst nærmest til døde da vi skulle dra på juletreshopping sammen og ikke engang kunne finne ut hvilken vei treet skulle pakkes inn i slik hvit netting(?). Jeg skulle selvfølgelig ha det største treet jeg fant, og med Kristine’s lille minibil, var det bare såvidt vi fikk trykket det inn! -Og så da dere… Så bestemte vi oss for å kjøre i Burger Kings drive-in for en senere middag. For at Kristine i det hele tatt skulle se veien foran seg, måtte jeg holde treet bort fra ansiktet hennes, og mens jeg gjorde det med den ene hånden, filmet jeg henne med den andre samtidig som jeg hylte av latter. Den stakkars selgeren på Burger King må ha tenkt det verste om oss, men det får heller våge seg. Vi fikk treet trygt hjem og nå står det her nypyntet og nesten klart til å vises frem på bloggen! Jeg mangler nemlig lys til det, men nå har Jonas akkurat vært innom og levert fire bokser med julepynt til meg. *GLEDE!* Vi skulle egentlig fordele alt sammen, men han ville ikke ha så mye, så da ble det nok en gledens dag for Borge! Hehe. Håper jeg kan få knipset noen stemningsfulle bilder av stuen til dere i morgen! <3

Ellers har jeg som dere kanskje ser mildt sagt kost meg glugg ihjel i frisørstolen denne tirsdagen! 4,5 timer satte jeg på Komponisten frisør, pratet med fine Marianne, farget etterveksten mørkere og satte på et splitter nytt, 50 centimeter langt hår! Åååh, det føles F-A-N-T-A-S-T-I-S-K å ha så mye hår igjen! Det ser virkelig helt smashing ut, og nå kan jeg gjøre hva pokker jeg vil med det! Den siste måneden har jeg ikke hatt så mye lengre hår enn det som er mitt naturlige, og da føler jeg ikke for å gjøre noe annet enn å sette det opp i en hestehale. Det er for all del fint det og, men man blir jo lei! Nå skal det bli mange lekre frisyrer på denne damen fremover.

Under her ser dere resultatet på håret både rett og krøllet. Det er litt i det lengste laget for at jeg vil gå med det rett ned, men en høy, rett hestehale, eller en lang, tykk flette kommer til å bli meget bra med denne lengden. Ellers er det jo ingen hemmelighet at jeg er krøller det en god del, og da blir håret akkurat passe! Verken for kort eller for langt. For dere som ikke har fulgt så godt med i timen, er det Hairtalk sitt tape-extentions som gjelder. Det er dette jeg har brukt det siste året, og det er jeg altså så fornøyd med at jeg aldri kan tenke meg å prøve noe annet. Jeg har hele fire pakker i og fargene gled takket være Marianne nok en gang rett inn. PERFEKT! <3

Det er ikke godt å få vist det frem på riktig måte i det gule innendørs-lyset, men på bildet over til venstre her ser dere hvordan fargen egentlig ser ut, og hvor godt Hairtalk-håret glir inn i mitt eget. Ah, så glad jeg er nå!

Har du lyst til å freshe deg opp før jul? Bestill time til Komponisten frisør HER
Tusen takk nok en gang Marianne. -Og Hairtalk for et langt og fyldig hår!

        Min behandling er sponset

18 kommentarer
    1. Hei Marthe! Woooow, så utrolig flott (eller flottere 😉 ) du ble på håret! Vet absolutt hvilken frisør jeg hadde brukt om jeg hadde bodd i Kristiansand. Marianne er jo råflink! Moro å høre det er flere som er gira i juletiden, teeeenk – nå er det 22dager til selveste julekvelden! Glede 😀 Ha en fortsatt fin 2.desember, Marthe. Klem<3

    2. Ida Rygnestad: Hei Ida! Å, tusen takk <3 Jeg er så glad! Nå er jeg klar for jul foråsidetsånn! Nyttårsaften og for den saks skyld. 😀 Det er så sant. -Og de 22 dagene skal nytes. <3 Ha en super 2. desember du også. Stor klem!

    3. Kunne du ikkje laget eit juleinnlegg med dine 10 favoritt norske julesongar og dine 10 favoritt engelske julesongar? 🙂 Det er så mange fine songar som gir så masse god julestemning<3

    4. Ja, du er det nå 😀 Hvor skal du feire julaften i år? “Hjemme” i Stavanger? Og hva med nyttårsaften? Klem<3

    5. Det ble kjempe bra 🙂 Du kler hårfargen. Kan jeg spørre hvor mye det koster ca med 50 cm langt extensions? Har så lyst på selv. 🙂

    6. Det ble utrolig fint! Har vært hos Komponisten selv og ble veldig fornøyd 🙂 Lurer på å ta samme extensions selv, men er det mye styr med det synes du? Og hvor ofte må det byttes ut? 🙂

    7. Super fint hår du har 🙂 har veldig lyst til å sette på hår jeg også! Kan jeg spørre hva det koster med både farving/striping av hår, løshår og klipping på den frisørsalongen du er på? Ikke gøy å være en fattig student! hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg