B.R.I.D.E

Da var det offisielt! Jeg skal gifte meg, og jeg skal virkelig være verdens lykkeligste brud!! Om noen år… Når jeg finner en passende mann… -Men i første omgang får jeg nøye meg med å være brudemodell. Hehe! Jeg er seriøst helt i ekstase denne fredagen. Hvilken jente ville ikke ha vært det etter å ha fått prøve på x antall nydelige brudekjoler? Hallo i luken! *Allejentersdrøm*

Kristine: Hva skal du i dag?
Marthe: Prøve brudekjoler! Bli med! Du kan være hun som blir rørt og gråter!

Så slik fikk jeg også med meg bestis Kristine! Måtte selvsagt ha med meg en av de fem forloverne jeg ville hatt om jeg faktisk skulle gifte meg på ordentlig! Hehe, var ikke kjolene helt vanvittig lekre? Ååå som jeg gleder meg til å få brudesminken, håret og smykkene fra Gullsmeden. For ikke å snakke om brudebuketten! Ah, jeg tror ikke jeg klarer å vente en hel uke til..

For dere som ikke har fått det med dere enda så skal jeg neste søndag gå modell på et brudeshow i byen. Messen finner sted på Ernst Hotell og dørene åpner klokken 13.00 for dere som har lyst til å komme å ta en titt på disse N.Y.D.E.L.I.G.E kjolene. Jeg har fått utdelt hele to brudekjoler og èn selskapskjole som jeg skal få æren av å vise frem for butikken “Elegant”, og jeg kan nesten ikke vente. Hihi, gliser fra øre til øre her jeg sitter! Dette må jo være alle jenters drøm? Det begynner å bli noen år siden jeg bestemte meg for å ha to brudekjoler den dagen jeg gifter meg, men etter dagens prøving tror jeg at jeg har ombestemt meg.. Jeg må ha fire! Hvordan i alle dager skal man velge når det finnes så utrolig mange perfekte varianter? Jeg kan ikke bare ha en! Jeg må ha en stor, en liten, en langarmet, en uten stropper, en med blonderygg og en med åpen rygg! Puh, bare å finne seg en rik mann, for dette bryllupet skal bli dyrt. 

En stykk overveldet frøken! <3
Ønsker dere en riktig GOD helg!

26 kommentarer

Siste innlegg